کد خبر: ۵۵۳۲۶۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳

جریمه 70 میلیارد تومانی دانشگاه خوارزمی توسط شهرداری کرج

سرپرست شهرداری کرج بر لزوم تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کرج برای تکمیل بزرگراه شمالی تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اصغر کمالی‌زاده در نشست پیش از ظهر امروز شنبه پنجم آبان با رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری کرج بیش از 450 میلیارد تومان از محل عوارض نوسازی طلبکار است.

وی ادامه داد: حدود 160 میلیارد تومان این بدهی مربوط به دانشگاه خوارزمی است که اصل این بدهی 90 میلیارد تومان بود ولی به دلیل عدم پرداخت به موقع جریمه به آن تعلق گرفته است.

وی با اشاره به برخی ساخت‌وسازهای غیرمجاز در دانشگاه‌های کرج افزود: اگر دانشگاه‌ها در اجرای طرح‌های عمرانی از ابتدا از مسیر قانونی پیش بروند و تعاملات خود را با شهرداری حفظ کنند این مشکلات کمتر پیش می‌آید.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لزوم مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی تاکید کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه لازم است دانشگاه آزاد اسلامی از ضلع شرقی خود بین 18 تا 20 متر عقب نشینی کند که مساحت این عقب نشینی در مجموع حدود چهار هکتار می‌شود.

کمالی زاده بیان کرد: پروژه بزرگراه شمالی با نگرشی 100 ساله در حال احداث است به همین دلیل از دانشگاه آزاد انتظار می‌رود همکاری لازم برای تکمیل این پروژه را داشته باشد تا چند نسل پس از ما هم بتوانند از نتایج آن بهره مند شوند.

سرپرست شهرداری کرج در ادامه با اشاره به سخت گیری در خصوص قطع درختان در فضاهای مختلف شهر گفت: کمیسیون ماده هفت سخت‌گیری زیادی در خصوص قطع درختان کرج در فضاهای شهری دارد. حتی اگر مجموعه‌ای بخواهد درختان خشک شده واقع در محدوده فضای سبز خود را قطع کند نیز نیاز به مجوز دارد به همین دلیل دستگاه‌ها و ادارات باید به این حساسیت توجه داشته باشند تا درگیر پیگیری‌های قانونی نشوند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین