کد خبر: ۵۵۳۴۷۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

تداوم هوای «پاکـ» تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد موثر در پایتخت طی امروز (۶ آبان)، گفت: کیفیت هوای پایتخت در شرایط پاک قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز (۶ آبان) است، اظهار کرد: برای برخی ساعات بارش باران و وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب‌شرقی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۶ آبان) در شرایط مطلوب خواهد بود و به‌تدریج تا فردا (۷ آبان) از میزان ناپایداری جوی کاسته و تنها برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه بر این اساس انتظار می‌رود تا فردا ( 7 آبان) بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده شود، تصریح کرد: دمای هوا در تهران تا روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.

شهبازی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۴۸ در شرایط پاک قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با میانگین ۴۷ همچنان در شرایط پاک است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین