کد خبر: ۵۵۵۱۶۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

بسته شدن یک جاده کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برف

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن جاده سی سخت به پادنای اصفهان به دلیل بارش برف خبر داد .
آفتاب‌‌نیوز :
محمد نصیری‌راد افزود: به دلیل بارش 65سانتیمتری برف حد فاصل گردنه بیژن جاده سی سخت به پادنای استان اصفهان مسدود شده است .

وی با بیان این‌که امکان بازگشایی در این شرایط به دلیل بارش سنگین برف وجود ندارد، اضافه کرد: به محض مساعد شدن وضعیت آب و هوایی راهداران برای بازگشایی این جاده در کمترین زمان ممکن دست به کار می‌شوند .

بیش از 200 راهدار در 23 راهدارخانه ثابت و سیار استان با 200 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و نیمه‌سنگین راهداری در محورهای مواصلاتی استان مستقر و در حال خدمات‌رسانی و امدادرسانی به مردم و بازگشایی راه‌ها و انسدادهای احتمالی هستند.

گفتنی است که اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد دیروز دوشنبه، 14 آبان ماه با صدور اخطاریه‌ای نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در سطح استان هشدار داده بود که بارش باران از ساعات اولیه بامداد امروز آغاز شده و هم‌چنان ادامه دارد.

طبق گزارش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در دهدشت73.8میلی متر، لیکک 47میلی متر، دوگنبدان 45.8 میلی متر، سی سخت 40.2 میلی متر، یاسوج 36.9میلی متر و ایستگاه امامزاده جعفر 31.5 میلی متر بارندگی ثبت شده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین