کد خبر: ۵۵۵۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

حمید هیراد به لب‌‌زدن در کنسرت اعتراف کرد

حمید هیراد خواننده جوان پاپ که لب‌‌زدنش در کنسرت جنجال‌های زیادی به پا کرد، در برنامه زنده تلویزیونی اعتراف کرد که یک قطعه را به صورت پلی‌بک اجرا کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته اول آبان‌ماه بود که واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرد پس از بررسی فیلم‌های کنسرت تیرماه حمید هیراد در شیراز، «پلی بک» بودن بخشی از کنسرت او را تأیید کرده است. همچنین عنوان شد هیراد در ازای این حرکت، باید یک سانس رایگان برای مردم شیراز کنسرت بگذارد.

حال با گذشت دو هفته از اعلام این حکم، برنامه «حالا خورشید» از حمید هیراد دعوت کرد و او روی آنتن زنده تلویزیون اعتراف کرد: بخشی از یک آهنگ را به صورت «پلی‌بک» اجر کرده است.

وی افزود: من در کنسرت شیراز کسالت شدیدی داشتم، به همین دلیل در تراک «یار» که اوج بالایی داشت و تحرک شدیدی می‌طلبید، یک لاین به عنوان بک‌وکال (زیرصدا) در نظر گرفتم تا بتواند مرا یاری کند. از شانس بد من، آهنگ تمام شد اما بک‌وکال همچنان پخش می‌شد. وقتی که صدای روی استیج تمام شد، رو به تماشاچیان تعظیم کردم. اما دیدم داخل سالن صدا در حال پخش است.

خواننده «شوخیه مگه؟» اظهار داشت: امسال بیشتر از ۹۵ کنسرت ۲ سانسه برگزار کرده‌ام و این کار ساده‌ای نیست. من فقط به علت کسالت شدیدم در کنسرت شیراز بخشی از یک آهنگ را پلی‌بک اجرا کردم.

هیراد در پاسخ به این پرسش رشیدپور که چرا بابت این ماجرا از مردم عذرخواهی نکرده است، خاطرنشان کرد: ماجرا به سمتی کشیده شد که مرتب به من ضربه می‌زدند و فرصت معذرت‌خواهی نداشتم. 

این خواننده ۲۸ ساله پاپ در بخش دیگری از سخنانش پیرامون استفاده از اشعار دیگران و انتشار آن‌ها به نام خود گفت: من نه شاعرم نه ترانه نویس، دلنوشته‌هایم را در قالب شعر می‌خوانم. به من گفتند شعر دزدیده‌ام، در صورتی که تک‌بیت‌هایی از چند شاعر را به کارهایم اضافه کردم. من بعد از ١۴ قطعه که تولید شد، متوجه برخی اصول حرفه‌ای شدم، مثلا اینکه باید در آلبوم بنویسم فلان ترانه برگفته از شعر فلان شاعر است.

هیراد درباره دلخوری خانواده استاد شهریار به دلیل استفاده بدون اجازه از شعر وی در قطعه «انفرادی» اظهار داشت: بعید می‌دانم رنجش خاطری در این زمینه باشد، چون فرزند استاد شهریار افتخار دادند و در کنسرت تبریز حضور یافتند.

وی همچنین درباره کپی بودن قطعه «دیوانه شهر» توضیح داد: من یک آهنگ از «تییستو» آهنگساز مشهور هلندی کاور کردم اما گفتند دزدی کرده‌ام! در صورتی که او خودش شخصاً به من در صفحه شخصی‌ام پیام داد و گفت از این کار خوشش آمده است. 

فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین