کد خبر: ۵۵۷۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

بازدید مدير عامل بانک كشاورزي از شعب ارومیه و گفت و گو با مشتریان

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی روز دوشنبه 28 آبان به استان آذربایجان غربی سفر کرد تا ضمن بازدید از طرح های مشارکتی این بانک و آگاهی از مشکلات بهره برداران، با حضور در شعب این بانک از نزدیک و بدون واسطه با مشتریان و کارکنان به گفت و گو بپردازد.
آفتاب‌‌نیوز :
خدارحمی در این سفر از تعدادی از شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی بازدید کرد تا در جریان مطالبات مشتریان و میزان رضایتمندی آن ها از خدمات شعب بانک قرار گرفته و نیز با کارکنان به گفت و گو و تبادل نظر بپردازد.

این گزارش می افزاید، مدیرعامل بانک کشاورزی در جریان بازدید از شعبه آقتاب ارومیه با مهدی پور مدیر مرکز جراحی آفتاب دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه، مهدی پور از عملکرد بانک کشاورزی قدردانی کرد و خدارحمی نیز ضمن بر شمردن ویژگی های بانک کشاورزی از جمله امنیت بالای بانکداری الکترونیکی این بانک، حمایت از تولید محصولات غذایی متنوع ، تامین سلامت غذایی و ایجاد امنیت غذایی  را از جمله اهداف و رسالت بانک کشاورزی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، دیدار با مسولان کارخانه قند ارومیه یکی دیگر از برنامه های خدارحمی در جریان این سفر بود و طی آن، ضمن قدردانی از تلاش مسئولان و کارکنان کارخانه قند ارومیه به عنوان دومین تولید کننده بزرگ شکر در ایران، حمایت از تولید ملی و پشتیبانی مالی از پروژه های بزرگ کشور را از افتخارات بانک کشاورزی دانست و بر حمایت از مطالبات آتی چنین طرح هایی تاکید کرد.

شایان ذکر است بهنام شهدی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی، در این دیدارها روح اله خدارحمی را مشایعت می کرد.

منبع: روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین