کد خبر: ۵۵۷۸۶۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

طعنه سرباز فراری پرسپولیس به مهدی طارمی ؛ اگر طارمی به پرسپولیس خیانت کرد که شما هم کردی!

مقصود پولادی هر چه باشد اما حداقل یک موضوع در این مورد قطعی است؛ اینکه دست‌کم این یک نفر حق ملامت کردن دیگران به‌خاطر اشتباهات مضحک‌شان را ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : بعد از قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا، موج بزرگی از انتقادات علیه مهدی طارمی شکل گرفت و بسیاری از هواداران بار دیگر اقدام به شماتت بازیکن سر به هوایی کردند که با رفت و برگشت ناشیانه‌اش به ترکیه، یک سال پرسپولیس را از جذب بازیکن محروم کرد. در این مدت انتقادات بسیار زیادی از طارمی به عمل آمد و دامنه منتقدان حتی به چهره‌های محبوب و شناخته‌شده هم گسترش یافت. با وجود این یکی از این عکس‌العمل‌ها خیلی جالب بود. مهرداد پولادی که خودش سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، با بازنشر تصویری از نخستین تمرین طارمی با قرمزها در بازگشت از ترکیه، با اصطلاح معروف «خیریت» بازی کرده و آن را به شکلی درآورده که معنای جهالت و نادانی بدهد. تصویری که مهرداد انتخاب کرده، عکس تونل زدن بازیکنان پرسپولیس برای طارمی است و به این ترتیب روشن نیست اشاره او در این پست، به‌خود مهدی است یا همبازیانش و عوامل باشگاه که پذیرای او شدند.

مقصود پولادی هر چه باشد اما حداقل یک موضوع در این مورد قطعی است؛ اینکه دست‌کم این یک نفر حق ملامت کردن دیگران به‌خاطر اشتباهات مضحک‌شان را ندارد. مهرداد پولادی بازیکن فراموش‌شده‌ای بود که در پرسپولیس احیا شد و به تیم ملی هم رسید. او به سرعت تبدیل به ستاره مورد علاقه کارلوس کی‌روش شد و با او به جام‌جهانی ۲۰۱۴هم رفت. هنوز صحنه دریبل لیونل مسی توسط پولادی، از تصاویر رؤیایی ثبت‌شده در ذهن هواداران فوتبال ماست. او که در پرسپولیس چیزی حدود یک سال مصدوم بود و فقط پول می‌گرفت، با مساعدت باشگاه در بهترین زمان ممکن برای جام‌جهانی آماده شد و در برزیل هم یکی از بهترین‌های ایران بود، اما در بازگشت به تهران او حاضر به تمدید قراردادش با قرمزها نشد و به الشحانیه قطر پیوست. در آن زمان علی دایی در مورد تمدید قرارداد پولادی گفته بود:

    «مهرداد حتی جواب تلفن مرا هم نمی‌دهد».

بقیه‌اش را هم که خودتان بهتر می‌دانید؛ کارت پایان خدمت او جعلی از آب درآمد و با پادرمیانی نظام وظیفه برای جام ملت‌های آسیا راهی استرالیا شد. او اما حاضر نشد به ایران برگردد و تکلیف خدمتش را روشن کند. موجی که ده‌ها بازیکن مشهور ازجمله سروش رفیعی، بختیار رحمانی، حسین ماهینی و خیلی‌های دیگر را در برمی‌گرفت و مشکل همه آنها هم به راحتی حل شد، چنان پولادی را ترساند که او برای همیشه از وطنش متواری شد و الان معلوم نیست کجای دنیا نفس می‌کشد. حالا اهل «خیریت» واقعی کیست استاد؟

اگر طارمی به پرسپولیس خیانت کرد که شما هم کردی، اما او نهایتش مجرم مغضوبی است که مردم گاه و بیگاه نفرینش می‌کنند، شما اما حسرت یک‌بار پا گذاشتن روی خاک سرزمین‌ات را می‌کشی؛ این کجا و آن کجا؟ کی‌روش چنان شیفته پولادی شده بود که شاید تا همین الان هم دفاع چپ تیم ملی را دربست در اختیارش می‌گذاشت، اما او به‌خاطر ترس از «هیچی» رفت که رفت. حالا ببینید چه‌کسی به چه‌کسی می‌گوید…؟!

همشهری ورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین