کد خبر: ۵۵۸۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

مرگ پس از درگیری برسر جای پارک

مردی که به دلیل جای پارک خودرو با همسایه شان درگیر شده بود، جان خود را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حوالی ساعت ۱۶ روز جمعه (۲ آذرماه) ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک مردی ۵۰ ساله ای در بیمارستان ضیاییان با خبر و برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند.

با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که این مرد ساعتی قبل در کوچه محل سکونت خود با یکی از جوانان همسایه درگیر و پس از بازگشت به خانه دچار حمله قلبی و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

با کسب این اطلاعات ماموران به محل درگیری که کوچه‌ای در خیابان زمزم بود رفتند، بازپرس کشیک قتل نیز در محل حاضر شد و با هماهنگی قضایی جوانی که با متوفی درگیر شده بود، شناسایی و به کلانتری منتقل شد.

این فرد که ۲۱ سال سن داشت، در کلانتری مورد تحقیق قرار گرفت و به ماموران گفت: حدود ساعت دو بعدازظهر با خودروی پژو در حال خروج از خانه بودم که مشاهده کردم متوفی وانت پیکانش را مقابل خانه ما پارک کرده است و همین امر نیز باعث شد تا به صورت سطحی با وانت پیکان تصادف کنم. از ماشین پیاده شدم و پیش همسایه مان رفتم به او اعتراض کردم و درگیری مختصری هم بین ما ایجاد شد، پس از درگیری هم محل را ترک کردم که چند ساعت بعد متوجه شدم حالش به هم خورده و به بیمارستان منتقل شده است.

سرگرد رضا کریمی - سرپرست کلانتری ۱۶۱ ابوذر- با تایید این خبر به ایسنا گفت: برای این جوان پرونده‌ای تشکیل و او با دستور مقام قضایی برای انجام تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین