کد خبر: ۵۵۹۲۶۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

«جانور» جدید ترامپ /عکس

لیموزین کادیلاک جدید رئیس جمهور آمریکا به نام «جانور» برای اولین بار در خیابان‌های نیویورک دیده شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با لیموزین جدید خود که «جانور» نامیده می‌شود برای اولین بار در خیابان‌های نیویورک ظاهر شد. "Beast" به معنای جانور اتومبیل باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در سال ۲۰۰۹ بود و اکنون جنرال موتورز نسخه جدید آن را با نام تجاری کادیلاک تولید کرده است که البته بسیار پیشرفته‌تر از نسخه قبلی است.

اگر چه جزئیات مربوط به لیموزین ریاست جمهوری محرمانه است و هنوز فاش نشده، اما از لحاظ ظاهری مانند یک سدان CT۶ XTS یا کشیده است، اما در حقیقت بر اساس پلت فرم کامیون GMC TopKick ساخته شده که بیش از ۷ تن وزن دارد. اما هیچ اطلاعاتی در مورد قدرت موتور این لیموزین وجود ندارد، ولی مطمئنا باید از قدرت بالایی برخوردار باشد تا بتواند چنین خودرویی را به حرکت درآورد.

این خودرو زرهی با سیستم‌های امنیتی متعددی در بالاترین سطح مجهز است. همچنین دارای امنیت فوق العاده‌ای مقابل اسلحه و انفجار، ترکیدن لاستیک است و دید فوق العاده در شب، تامین اکسیژن در صورت حمله شیمیایی و پرتاب گاز‌های اشک آور، دستگیره‌های درب برقی و وسایل اورژانسی پزشکی از جمله خون رئیس جمهور را دارد.

جنرال موتورز بزرگترین شرکت خودرو سازی ایالت متحده آمریکا قراردادی را برای تولید لیموزین جدید برای رئیس جمهور در سال ۲۰۱۴ دریافت کرد و از آن طرف کمپانی فورد کنار کشید. در قرن بیستم رئیس جمهور لینکلن برای مدت طولانی با کمپانی فورد قرار داد ساخت لیموزین داشت، اما در پایان قرن صده لیموزین رئیس جمهور کادیلاک شد.
باشگاه خبرنگاران

«جانور» جدید ترامپ /عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین