کد خبر: ۵۵۹۶۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

نخست‌وزیر مجارستان به چاک نوریس: من جنگجوی خیابانی هستم نه از نخبگان/ لیبرال‌ها از من متنفرند

آقای اوربان گفت: «می‌دانید که من یک جنگجوی خیابانی هستم. از طبقه نخبگان نمی‌آیم از روستای کوچکی در ۴۰ کیلومتری اینجا آمده‌ام.»
آفتاب‌‌نیوز :
ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان روز چهارشنبه در حساب کاربری فیس‌بوک خود ویدئویی از گردش و مصاحبت خود با چاک نوریس، هنرپیشه آمریکایی منتشر کرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی در این ویدئو خود را یک «مبارز خیابانی» معرفی می‌کند و از این موضوع سخن می‌گوید که چرا «لیبرال‌ها» از او و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده «متنفرند».

نخست وزیر مجارستان در حال رانندگی به همراه با این بازیگر به سمت یک مرکز آموزش مبارزه با تروریسم از تربیت خود در روستای کوچک محل تولدش سخن گفت.

آقای اوربان گفت: «می‌دانید که من یک جنگجوی خیابانی هستم. از طبقه نخبگان نمی‌آیم از روستای کوچکی در ۴۰ کیلومتری اینجا آمده‌ام.»

چاک نوریس، هنرپیشه آمریکایی که برای بازی در فیلم‌های اکشن در کنار بروس‌لی شناخته می‌شود در این گفت وگو ویکتور اوربان را با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کشور خود مقایسه کرد.

ویکتور اوربان در این مکالمه گفت: «نوددرصد اظهارنظرها درباره من منفی هستند.» وی افزود: «لیبرال‌ها از من متنفرند.»

آقای نوریس گفت: «مانند دونالد ترامپ؟»

نخست وزیر مجارستان در پاسخ گفت: «کمی بیشتر از او.»

در این ویدئو دیده می‌شود که آنها پس از طی مسافتی به یک مرکز مبارزه با تروریسم می‌روند. ویکتور اوربان سربازان آموزش دیده در این مرکز را «محکم‌ترین آدم‌ها» و در بالاترین جایگاه از لحاظ کیفیت و درجه «دفاع از مردم» توصیف کرد.

به گفته دفتر نخست وزیری مجارستان، چاک نوریس برای یک رویداد خیریه به مجارستان رفته و در طول اقامت خود توانسته با ویکتور اوربان نیز ملاقات کند.

منبع: یورونیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین