کد خبر: ۵۵۹۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

واکنش جالب غفوری به تغییر پست: برایم دعا کنید!

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران واکنش جالبی به تغییر پستش در آستانه جام ملت‌های آسیا نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
وریا غفوری بعد از برتری در بازی با صنعت نفت گفت: این بازی، بهترین عملکرد استقلال از نظر دوندگی و نظم تیمی در فصل جاری بود. ما باید همین روند را در ادامه لیگ نیز داشته باشیم.

او درباره درگیری با جاسم کرار گفت: من در صحنه‌ای انتظار داشتم فیرپلی شود. کرار به سمتم دوید و من هم گفتم شما هم توپ را بیرون نزنید.

غفوری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا نگران تغییر پست بازی‌اش در آستانه جام ملت‌ها نیست، عنوان کرد: چه بگویم؟! من تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم نظر کادرفنی را جلب کنم. واقعا می‌توانم به تیم ملی کمک کنم. پست اصلی من دفاع راست بوده و در این پست راحت‌ترم اما از طرفی هم نظر سرمربی تیم مهم است. توکل برخدا؛ برایم دعا کنید.

به گزارش ایسنا، بازیکن استقلال در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر افتش در لیگ امسال تصریح کرد: این حرف را اصلا قبول ندارم. من از پارسال هم آماده‌ترم. پاس‌هایی که پارسال به من می رسید را ببیند. پارسال پاس‌هایی به من می رسید که فقط با یک تقه، گلش می‌کردم اما امسال، من باید پاس گل بدهم و تیم را راه بی‌اندازم. بنابراین جایگاهم فرق کرده و انتظارات از من زیاد است. در مجموع تیممان حفظ توپ و هماهنگی پارسال را ندارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین