کد خبر: ۵۶۰۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

چرا باید از تبلیغات کلیکی استفاده کنیم؟

در دنیای تبلیغات دیجیتال، تبلیغات کلیکی یا cpc یا ppc به تبلیغاتی گفته می شود که از تبلیغ دهنده به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ وی صورت گرفته میشود هزینه دریافت میگردد.
آفتاب‌‌نیوز :
در دنیای تبلیغات اینترنتی اصطلاحات مختلفی برای شکل‌های مختلف تبلیغات وجود دارد که در ابتدای این مقاله سعی داریم که اصطلاحات رایج در تبلیغات کلیکی رو برای شما معنی کنیم.

تبلیغات کلیکی چیست؟

در دنیای تبلیغات دیجیتال،  تبلیغات کلیکی یا  cpc یا ppc به تبلیغاتی گفته می شود که از تبلیغ دهنده به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ وی صورت گرفته میشود هزینه دریافت میگردد.

مزایای استفاده از تبلیغات کلیکی

در این جا از نگاه شبکه تبلیغات اینترنتی مدیااد مزایای تبلیغات کلیکی را بررسی میکنیم:

مقرون به صرفه بودن نوع تبلیغات: به این دلیل که شما تنها به ازای کاربرانی که بر روی تبلیغات شما کلیک کرده و به وبسایتتان می‌آیند پول پرداخت می توان گفت که این نوع از تبلیغات به نسبت سایر تبلیغات به صرفه می باشد.

هدفمندی تبلیغات: می توانید بر روی تبلیغات خود محدودیت های جغرافیایی، اپراتور و دستگاه اعمال کنید تا مخاطب هدفمند تری را جذب کنید.

قابل سنجش بودن: شما می تواند با توجه به ابزارهای اندازه گیری دقیق میزان بازگشت سرمایه خود و همچنین فاکتورهای مدنظرتان را به صورت دقیق اندازه گیری کنید.

قابلیت شخصی سازی: همینطور که کمپین خودتان را اجرا می‌کنید تنظیمات و قابلیت های ریز و درشتی هست که در اختیار شما این قابلیت را میگذارذ که بر اساس نیازتون کمپین خودتان را شخصی سازی کنید.
.
معایب تبلیغات کلیکی

نیازمندی زمان: بر خلاف مدل تبلیغاتی اجاره ماهیانه جایگاه های ثابت، شما نیاز دارید که برای کمپین خود زمان گذاشته دائما  گزارش بگیرید و به طور پیوسته کمپین خود را بهبود دهید تا به نتیجه دلخواه و مدنظر خود برسید.

نیازمندی تجربه و توانمندی: برای اجرای کمپین های موثر و مفید نیاز به تجربه قبلی هست، بسیاری از شرکت ها برای اجرا کردن کمپین های خود از نیروهای متخصص و زبده برای این کار در آژانس های تبلیغاتی بهره می گیرند.

بودجه کمپین‌ها به سرعت مصرف می شوند: برخلاف سئو که زمان و مهارت‌ها به عنوان سرمایه مورد نیاز آن به حساب می‌آیند، تبلیغات کلیکی نیازمند نظارت و بهینه سازی دائمی هستند زیرا اجرا کردن کمپین نیازمند پول به عنوان سرمایه می‌باشد که در صورت نبود بهینه سازی و نظارت، سرمایه و هزینه شما بازگشتی در پی نخواهد داشت.

تبلیغ لزوما منجر به فروش نمی‌شود: شما باید به این نکته دقت کنید که کلیک‌های صورت گرفته بر روی تبلیغات شما و کاربرانی که به وبسایت شما می‌آیند لزوما به فروش و اهداف بازاریابی شما منجر نمی‌شوند و این وظیفه شماست که کاربران را بعد از ورود به وبسایتتان متقاعد کنید تا اهداف مورد نظر شما را انجام دهند.

پلتفرم تبلیغات آنلاین مدیااد نیز از انواع تبلیغات (بنری، همسان، ویدئویی و...) در بستر وب استفاده کرده و به صورت کلیکی به مشتریان خود سرویس میدهد.

در تمامی مراحل ساخت و اجرای کمپین، کارشناسان ما به صورت آنلاین و تلفنی در مدیااد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین