کد خبر: ۵۶۰۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

مدارک مورد نیاز برای معامله یک برند آماده چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :
تنها مدرک مورد نیاز برای خرید برند آماده، تنها همراه داشتن کارت شناسایی می باشد و نیازی به داشتن جواز تاسیس، پروانه بهره برداری ، کارت بازرگانی و ... نیست. تولیدکنندگان عزیز می توانند با انتخاب نام برند مورد نظر از میان برندهای آماده معرفی شده توسط کارشناسان فنی و مجرب موسسه ثبتی حقوقی  ایران ثبت و پس از استعلام از اداره مالکیت معنوی می توانند در کمتر از 24 ساعت مالک برند خود شوند.

یکی از موارد مهم در ثبت یک برند این است که علاوه بر فارسی یا لاتین بودن باید مرتبط با طبقه کالای مورد نظر ثبت شده باشد زیرا در  بعضی از مواقع ثبت اسم تجاری در تمامی طبقات امکان پذیر نیست و یا گاهاً در برخی از طبقات نمی توان آن را ثبت نمود به همین دلیل ثبت برند کالای درخواست شده مردود می شود. موسسه ثبتی حقوقی ایران ثبت با همکاری سامانه تخصصی بورس برند با دراختیار داشتن مجموعه ای بی نظیر از برندهای آماده با زیباترین و متنوع ترین نام های فارسی و لاتین ثبت شده در طبقات مختلف شرایط بسیار مناسبی را در زمینه خرید و فروش برند آماده برای تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار های گوناگون مهیا کرده است.

توجه داشته باشید که برند آماده گران نیست! بلکه ارزشمند است چراکه تولیدکنندگان و صاحبان سرمایه می توانند به جای صرف زمان زیاد برای ثبت علامت تجاری  با خرید برند مذکور تمامی ایده‌ هایی که در ذهن دارند را در سریع ترین زمان ممکن به مرحله اجرا در بیاورند و به اهداف خود برسند.

برندهایی که به تازگی ثبت شده اند و برای خرید و فروش برند آن ها اقدام می گردد باید ارزش گذاری آن ها بیشتر با توجه به تعداد طبقات و کالاها و همچنین نوع کلمه و یا طراحی آن انجام گیرد اما برندهایی که سابقه مصرف و حضور طولانی در بازار را دارند، برای فروش برند خود باید قیمت گذاری توسط کارشناس دادگستری انجام شود از طرفی انتخاب و خرید برندی که پیش از این در بازار فعال بوده پیشرفت شما را تضمین می کند چرا که  این برند برای بیشتر مردم شناخته شده می باشد و این نیز می تواند نکته مثبتی جهت ترفیع و ترقی سریع آن برند در جامعه باشد، بنابراین با خرید امتیاز برندهایی که فعال بوده اند، می توان تمام افکار، اهداف و نظرات موجود در ذهن را روی آن پیاده کرد و با برجسته کردن برند مورد نظر آن را به مخاطبان معرفی نمود.

مراحل خرید برند تجاری عبارتند از:

1-انتخاب برند مورد نظر 
2-استعلام برند از اداره مالکیت صنعتی ( در هنگام انتقال برند، می بایست به مدت اعتبار گواهی ثبت توجه شود که منقضی نشده باشد).
3- حضور فروشنده و خریدار در دفتر خانه جهت تنظیم سند صلح 
4-تنظیم سند و انتقال کامل برند به خریدار 
5- انتشار آگهی انتقال علامت در روزنامه رسمی کشور
شما همچنین برای فروش برند آماده خود می توانید با کارشناسان مجموعه بورس برند  تماس بگیرید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین