کد خبر: ۵۶۰۸۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸

توصیه رئیس اورژانس تهران به شهروندان برای روزهای آلوده

رئیس اورژانس تهران درمورد آلودگی هوا در این روزها و خطرات آن گفت: در هنگام بروز آلودگی هوا گروه‌های حساس از قبیل سالمندان، کودکان، مادران باردار و افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند، از حضور در مناطق پرتردد و مرکزی شهر که آلودگی هوای بیشتری وجود دارد اجتناب کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
پیمان صابریان اظهار کرد: شهروندان حتماً از ماسک‌های مخصوص جهت جلوگیری از استنشاق هوای آلوده استفاده کنند.

رئیس اورژانس تهران گفت: شهروندان در این روزها از انجام فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی مثل پیاده‌روی در فضای آزاد خودداری و همچنین، مایعات مخصوصاً شیر بیشتر مصرف کنند.

وی با اشاره به این‌که بخش عمده‌ای از آلاینده‌های هوا اکسیدان‌ها هستند و با ورود به بدن، رادیکال‌های آزاد تولید می‌کنند، افزود: پیشنهاد می‌شود افراد از مواد غذایی با خاصیت آنتی‌اکسیدانی استفاده کنند.

رئیس اورژانس تهران گفت: استفاده از انواع میوه‌ها و سبزی‌ها بویژه میوه‌هایی که ویتامین A و E ،C ‌هایدارند، می‌تواند بخشی از اثرات سوء آلاینده‌ها را خنثی کند.

به گزارش ایسنا، صابریان افزود: آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس ١١٥ تهران در میدان‌های پایتخت برای خدمات‌رسانی به صورت آماده‌باش هستند و شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل به اکیپ‌های اورژانس مستقر جهت رفع مشکل مراجعه کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین