کد خبر: ۵۶۱۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

تصاویری از سرزمینی که شکست را جشن می‌گیرند و روز ملی خواب‌آلودگی دارند!

فنلاند کشوری واقع در اسکاندیناوی به پایتختی هلسینکی که مردمانش در شاد بودن همیشه در جایگاه های اول فهرست شادترین مردم دنیا قرار دارند. این مردمان شاد یک روز ملی به نام «روز شکست» دارند. آنها روز شکست(۱۳ اکتبر) را جشن می گیرند زیرا قرار است به شکست هایشان فکر کنند ، تجربه کسب کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.
آفتاب‌‌نیوز :
اما اگر می خواهید بیشتر درباره فنلاند بدانید باید بگوییم که در حدود ۱۸۷ هزار و ۸۸۸ دریاچه در فنلاند وجود دارد. جریمه سرعت رانندگی در فنلاند می تواند به اندازه کل درآمد یک شخص باشد. به طور متوسط هر فنلاندی سالیانه ۱۲ کیلوگرم قهوه مصرف می کند. سونا رفتن در فنلاند یک علاقه و سنت است. زبان فنلاندی ها به زبانهای دیگر ناحیه اسکاندیناوی شبیه نیست.

تحصیل در فنلاند در تمام مقاطع تحصیلی رایگان است. نورهای شفق قطبی و خورشید نیمه شب از جذابیت های توریستی است. فنلاندی ها یک روز ملی خواب آلودگی دارند و در آن روز هر شخصی که دیرتر از بقیه اعضاء خانواده از خواب بلند شود توسط بقیه افراد داخل رودخانه انداخته می شود.

خرس قهوه ای حیوان ملی این سرزمین است. فنلاند با دارابودن بیش از ۷۰ هزار جزیره یکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان است. این کشور در سال ۱۹۱۷ اعلام استقلال کرد و قبل از آن تحت حکومت سوئد و روسیه بود.

«اوسی سارینن» عکاس فنلاندی برای اینکه ثابت کند فنلاند سرزمین فقط سرما و تاریکی نیست و مکانهای تحسین برانگیزی دارد که شما را برای واقعی بودن به شک می اندازد تصاویر زیر را عکاسی کرده است.


توریسم آنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین