کد خبر: ۵۶۱۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

همسر80ساله ام را کشتم/ او گفت حوصله مریض داری ندارد،از شدت عصبانیت،میز را بر سرش کوبیدم

آفتاب‌‌نیوز :
ساعت 22:30 روز جمعه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره فوت مشکوک در خیابان جمالزاده‌ شمالی به کلانتری 148 انقلاب اعلام و با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد زنی 80 ساله درحالی‌که از ناحیه سر دارای آثار ضرب‌وجرح است، فوت شده است.

 همسر متوفی در اظهارات اولیه مدعی شد همسرش به‌ علت کهولت سن تعادل خودش را از دست داد و از ناحیه سر با مبلمان برخورد و فوت کرد.
با بررسی صحنه فوت و با توجه به تناقض‌گویی‌های این مرد، هماهنگی لازم با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران انجام و همسر 80 ساله متوفی به نام «عزت» برای انجام تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

با آغاز تحقیقات از مرد مسن، این شخص بارها همان اظهارات اولیه خود را تکرار کرد تا اینکه در نهایت روز یکشنبه هفته جاری به قتل همسرش به‌ دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.
متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: روز پنجشنبه هفته پیش برای ویزیت به پزشک مراجعه کرده بودم. دکتر پس از مشاهده مدارک پزشکی من گفت برای درمان قطعی به جراحی نیاز دارم. زمانی که به خانه برگشتم و موضوع را با همسرم مطرح کردم، برخلاف انتظار ناگهان همسرم گفت حوصله مریض‌داری ندارد. از این حرفش بسیار ناراحت شدم و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان من با برداشتن میزعسلی ضربه‌ای به سر همسرم وارد کردم و او روی زمین افتاد. تا فردای روز جنایت کنار جسد همسرم باقی ماندم تا اینکه روز جمعه با پلیس 110 تماس گرفتم و خبر مرگ همسرم را به مأموران اطلاع دادم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر شد و اکنون متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین