کد خبر: ۵۶۱۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

نشست دستگاه‌های نظارتی درباره نحوه اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان

طراح قانون منع به کارگیری بازنشستگان از نشست شب گذشته دستگاه‌های نظارتی برای هماهنگی بیشتر در راستای اجرای این قانون خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیداحسان قاضی‌زاده نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: نمایندگان دستگاه‌های نظارتی به همراه طراحان قانون منع به کارگیری بازنشستگان شب گذشته نشستی را به منظور هماهنگی بیشتر درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان برگزار کردند.

وی افزود: در این نشست که در دفتر رئیس سازمان دیوان محاسبات برگزار شد علاوه بر رئیس این دیوان نمایندگان سازمان اداری و استخدامی، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان عدالت اداری، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، معاونت امور قوانین مجلس  به همراه طراحان قانون منع به کارگیری بازنشستگان حضور داشتند.

این طراح قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار داشت: این جلسه به منظور هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های نظارتی برگزار شد و حاضرین بر اجرای هر چه جدی‌تر قانون منع به کارگیری بازنشستگان تأکید کردند. 

قاضی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: قانون منع به کارگیری بازنشستگان از 15 آذر ماه اجرایی شده و چنانچه دستگاهی آن را اجرا نکند دستگاه‌های نظارتی به موضوع ورود پیدا خواهند کرد و اگر کار در این مرحله هم منتج به نتیجه نشود دستگاه قضا موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین