کد خبر: ۵۶۲۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵

مرگ‌های ناگوار و مشکوک در سنین جوان جامعه

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان گفت: این باور باید در بین مردم به وجود بیاید که تحرک بدنی لازمه زندگی است تا از هزینه‌های سنگین درمان اجتناب کنند، چرا که در دهه‌های اخیر به‌ویژه شهریورماه گذشته شاهد مرگ‌های ناگوار و مشکوکی در سنین جوان جامعه بودیم.
آفتاب‌‌نیوز :
علی‌اصغر ناظری‌پور ۲۴ آذر در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان، مسأله بیماری ایدز و توجه به آن را ضروری دانست و اظهار کرد: متأسفانه کار کردن در حوزه آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه ایدز بسیار سخت و مشکل است بنابراین باید آموزش و پیشگیری از ایدز قوی‌تر از گذشته صورت گیرد که خوشبختانه از اواخر دهه ۸۰ مراکز آسیب‌شناسی، سازمان زندان‌ها و سمن‌ها فعالیت مطلوبی در این زمینه داشته‌اند.

وی در رابطه با انتشار اخباری مبنی بر کمبود دارو به ویژه برای بیماران خاص، عنوان کرد: امروزه در صورت نبود برخی از داروها در داروخانه‌ها آن را به تحریم و شرایط اقتصادی ربط داده و باعث ناامیدی مردم می‌شوند در حالیکه با کمی جستجو این مسأله قابل حل و پیگیری است، بنابراین بیماران در صورت عدم دسترسی به داروی مورد نیاز با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

ناظری‌پور با تأکید بر انجام تحرک بدنی مردم و تغییر عادت زندگی افراد جامعه، مطرح کرد: این باور باید در بین مردم به وجود بیاید که تحرک بدنی را لازمه زندگی خود قرار دهند تا از هزینه‌های سنگین درمان اجتناب کنند چرا که در دهه‌های اخیر به‌ویژه شهریورماه گذشته شاهد مرگ‌های ناگوار و مشکوکی در سنین جوان جامعه بودیم.

وی نظارت سختگیرانه بر افرادی که برای آزمایش به مدارس مراجعه می‌کنند را ضروری دانست و عنوان کرد: به هیچ‌وجه به هیچ‌فردی که برای آزمایش به مدارس مراجعه می‌کنند، بدون هماهنگی اجازه ندهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان ادامه داد: ورود و خروج هر نوع مواد غذایی توسط آموزش‌و‌پرورش رصد شود و کارت سلامت مسئولان بوفه‌ها مورد بازرسی قرار گیرد.

‌به گزارش ایسنا، ‌وی در بخش پایانی سخنانش اقدامات آمریکا از ابتدای‌سال تا کنون علیه ایران را مساوی با شکست خود دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره افکار شوم آمریکا، مطرح کرد: آمریکایی‌ها نقش ایران در تأمین صلح و امنیت در منطقه را نادیده گرفتند و به همین علت سیاست آمریکا با شکست مواجه شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
0
اولین عامل مرگ و میر در جوانان سرعت غیرمجاز خودروهاس که اینروزا دهها -صدها نفر در روز تصادف میکنن دومین عامل مصرف مشروب و مواد مخدره...و عامل دیگر عدم تحرک بدنی و فقره مواد مغذی س..
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین