کد خبر: ۵۶۲۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

افشاگری درباره توافق بیرانوند با استقلال

معاون سابق باشگاه استقلال، در واکنش به اظهارات بیرانوند دربارۀ رحمتی، دست به افشاگری زد.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس، پس از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفتۀ پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر، در مصاحبه‌ای، پاسخ اظهارات مهدی رحمتی را داد.
 
کاپیتان تیم استقلال، پس از  تساوی مقابل پدیده، به انتقاد شدید از وضعیت داوری پرداخته و در اظهار نظری کنایه‌آمیز، به منفعت تیم پرسپولیس از داوری‌ها اشاره کرده بود.
 
پس از پاسخ تند بیرانوند به اظهارات رحمتی، حاشیه‌های زیادی به راه افتاد؛ از انتشار پیام‌های طعنه‌آمیز  توسط بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس تا مصاحبه‌های افراد مختلف در این خصوص.

در همین رابطه، علی نظری‌جویباری، معاون سابق باشگاه استقلال در افشاگری جالب، مدعی شد که بیرانوند چندسال قبل به دفتر او رفته و حتی با باشگاه به توافق نهایی رسیده است اما مظلومی خواستار حضور رحمتی در دروازه تیم شده و به همین دلیل حضور بیرانوند در تیم استقلال منتفی شده است.

 ** لازم به ذکر است که علیرضا بیرانوند در برنامه زنده فصل داغ فوتبال (که در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 از شبکه ورزش پخش می شد) نیز ایه موضوع اعتراف کرده بود. در زیر صحبت های بیرانوند با جواد خیابانی رو می‌خوانید:

علیرضا بیرانوند در ارتباط با آن روز ها می گوید:
برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می جنگیدیم و می بایست در برابر پرسپولیس قرار می گرفتیم؛ پرسپولیس هم برای قهرمانی می جنگید و در سوی دیگر استقلال هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را منی خواست،  دیگر همه از علاقه من به حضور در اردوی سرخ ها باخبر شده بودند، چرا که در نیم فصل و پیش از آن ماجرای انتقال من به پرسپولیس لو رفته بود!

شب بسیار سختی را داشتم! خیلی ها به با ساختن فضایی جنجالی اینگونه در اذهان عمومی جا انداخته بودند که من در برابر پرسپولیس بسیار بی انگیزه خواهم بود و راه قهرمانی را برایشان باز خواهم کرد، اما من نیز پیش خود فکر می کردم که اگر می خواهم خود را به برانکو ثابت کنم؛ باید  با نمایشی بی نظیر از خود جلوی پرسپولیس را بگیرم!

این فضای مسموم کار خود را کرده بود، بسیاری از لیدرهای استقلال که حامی نفت تهران و علیرضا منصوریان و همچنین محمد خرمگاه نیز بودند؛ با حضور در تمرینات تیم، از من خواستند که به هیچ وجه اجازه ندهم دروازه نفت باز شود؛ من در جواب گفتم: من بازی خودم را خواهم کرد! وارد این بازی ها نخواهم شد! اما آنها با برخوردی بد مرا خطاب کردند، تهدید های آنان ادامه داشت  و محمد خرمگاه نیز سخنان آن را تائید می کرد!

وی در ادامه افزود: من نمی خواستم به استقلال تهران منتقل شوم، برخی از مدیران وقت به بهانه ملاقات با من، در خودروی شخصی شان مذاکراتی را انجام دادند تا برای یک فصل حضور در این تیم مبلغ 1.300 میلیارد تومان دستمزد پیشنها  بدهند! آنها همچنین مدعی شدند مبلغ 800 میلیون تومان رضایت نامه باشگاه نفت را هم پرداخت خواهند کرد و به یکباره مرا درب باشگاه پیاده کردند و خواستند که عکس یادگاری بگیریم!

این کار آنها برای تخریب بازیکن اصلی خودشان بود! (اشاره به مهدی رحمتی) حتی آنها به من گفتند که در رسانه ها این گونه مطرح خواهیم کرد که گزینه اول ما مهدی رحمتی است! اما شما نباید جدی بگیرید! چرا که در حقیقت تو دروازه بان اول ما خواهی بود و این مصاحبه فقط یک شوآف است!

علیرضا بیرانوند پیش از این بارها مدعی شده بود علیرضا منصوریان پس از خبر توافقش با پرسپولیس، او را تهدید کرده بود که روزگارش را تیره و سیاه خواهد کرد که این افشاگری های او به نظر با ادعای گذشته بیرانوند بسیار هماهنگ می آید!

توافق بیرانوند با استقلال

منبع: ورزش 11

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین