کد خبر: ۵۶۴۰۸۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

شهرام به دختر خودش هم رحم نکرد/ شیشه با او کاری کرد که به خلوت دخترش برود

شهرام در حالیکه شیشه مصرف کرده بود به اتاق دخترش رفت و وی را قربانی نیت شوم خود کرد.
آفتاب‌‌نیوز : شهرام 41 ساله که به اتهام تعرض به نگین دختر 12 ساله اش بازداشت شده است، پس از انتقال به دادسرا به بازپرس پرونده گفت: از مدتی پیش تحت تأثیر دوستان نابابم به استفاده از مواد مخدر شیشه و کریستال روی آوردم. در ابتدا این ماده مخدر را به صورت تفریحی مصرف می کردم اما رفته رفته به شیشه اعتیاد پیدا کردم و روزی دو بار مصرف می کردم.

وی ادامه داد: تحت تأثیر مصرف شیشه به من توهم دست می داد تا جاییکه گمان کردم همسرم گوسفند است و به همین دلیل قصد داشتم که اورا ذبح کنم تا از گوشتش استفاده کنم اما خدا رحم کرد و در واپسین لحظات متوجه شدم که او همسرم است.

شهرام ادامه داد: رفته رفته با خانواده خویش بخاطر مصرف مواد مخدر به مشکل خوردم و هر روز با همسرم درگیر بودم. تا اینکه در یکی از شب ها زمانی که همه خواب بودند به سراغ نگین دخترم رفتم و در حالیکه وی خواب بود جلوی دهان اورا گرفتم و به طرز وحشیانه ای به او تجاوز کردم. پس از اینکه کارم تمام شد توهمات شیشه از بین رفته بود و تازه متوجه شدم که به چه اقدام کثیفی دست زدم. همسرم نیز در آن لحظه به داخل اتاق آمد و متوجه تمام ماجرا شد. سپس با پلیس تماس گرفت و مأموران با حضور در محل مرا دستگیر کردند.

بنابراین گزارش، بازپرس پس از ثبت اظهارات متهم دستور انتقال وی را به بازداشتگاه صادر کرد.


رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
4
یک فرد معتاد که در یک دوره هفت یا هشت ساله نتوانسته یانخواسته اعتیادش را کنار بگذارد ، دیگر قادر به ترک اعتیاد نیست و و جودش روز بروز برای جامعه خطرناک تر میشود. برای ساکنان تهران و دیگر شهرهای بزرگ محرز است که وجود یک معتاد شیشه ای در یک مجتمع مسکونی زندگی را برای کلیه ساکنین آن مجتمع مثل جهنم میکند.متاسفانه هیچ ارگانی هم خود را مسئول جمع آوری این معتادان خطرناک نمیداند.
مبارزه با مواد مخدر در کشور ما به شوخی و تفریح شباهت دارد ، نحوه مبارزه با مواد مخدر را بایستی از دولت فیلیپین یاد گرفت.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
3
رذل وکثیف تر از این آدم وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
3
این انگل را باید بدون ترحم به بدترین شکل اعدام کرد................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
2
آفرین به مائو که چند میلیون معتاد را به دریا ریخت تا چند میلیارد دیگه چین را به ابرقدرت بلامنازع اقتصادی دنیا تبدیل کنند
عباس گلدوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
تمام کسانی که اعتیاد را جرم ندانسته و به عنوان بیماری پشتیبان و حامی معتادان شده اند در این جرم و جرمهای دیگر که توسط معتادین انجام میشود شریک هستند، تا دیدگاه جرم بر اعتیاد سایه نندازد هر روز شاهد تایید معتادان توسط این دیدگاه هستیم .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین