کد خبر: ۵۶۴۲۵۹
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵

نوراللهی: شرایط اردو خوب است/دژاگه: برای به دست آوردن جام تلاش می‌کنیم/شجاعی: تیم ملی برای من و یا کی‌روش نیست

هافبک تیم ملی فوتبال ایران از شرایط اردوی این تیم در قطر ابراز رضایت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد نوراللهی در حاشیه تمرین امروز (یک‌شنبه) تیم ملی اظهار کرد: تمرینات خوبی را داشتیم و به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم. منتظریم فردا بازی خوبی را انجام دهیم. اینجا شرایط خوبی داریم که زمین خوبی در اختیار ما قرار داده است. بازی‌های دوستانه هم خیلی به ما کمک می‌کند.

وی افزود: چند روز دیگر، لیست نهایی اعلام می‌شود. اگر در لیست باشم، با تمام وجود تلاش خواهم کرد و اگر نباشم، برای تیم ملی دعا می‌کنم. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، باعث خوشحالی دل مردم ایران شود و تیم ملی به قهرمانی برسد.

دژاگه: برای به دست آوردن جام تلاش می‌کنیم

اشکان دژاگه در حاشیه تمرین امروز (یک‌شنبه) تیم ملی اظهار کرد: چمن و امکانات خوبی در اینجا مهیاست. تمرینات خوبی هم پشت‌سر گذاشته‌ایم و بازیکنان‌ هم سرحال هستند. حالا می‌بینیم تمرینات روی یک چمن خوب چقدر تأثیرگذار است. فردا هم در اولین بازی دوستانه به میدان می‌رویم. فلسطین تیمی است که خیلی می‌تواند ما را اذیت کند؛ چرا که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد.

وی افزود: همه دوست داریم جام را به دست بیاوریم. ما هم هر روز به این موضوع فکر می‌کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم همه مردم را خوشحال کنیم. بیش از ۴۰ سال است که منتظر به دست آوردن این جام هستیم. اینها طی سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته‌اند و قوی‌تر شده‌اند. وقتی بازی‌ها در یک کشور عربی برگزار می‌شود، برای آنها حکم خانه را هم دارد. این موضوع کار را برای ما سخت‌تر هم می‌کند اما ما تیم قدرتمندی داریم. خیلی از تیم‌ها به نتایج بازی‌های دوستانه ما هم نگاه می‌کنند و ما می‌خواهیم نشان بدهیم که چقدر آماده‌ایم.

دژاگه در ادامه درباره صحبت‌های کی‌روش مبنی بر حضور ایران در بین چهار تیم برتر آسیا گفت: کره، ژاپن و استرالیا از تیم‌های قدرتمند هستند. در دوره قبلی هم نشان دادند که تیم‌های خوبی‌اند. این تیم‌ها همیشه برای بردن جام می‌آیند. امسال هم تیم‌های قدرتمندی دارند. ما هم در جام جهانی نشان دادیم تیم قدرتمندی هستیم. ان‌شاءالله برای به دست آوردن کاپ تلاش خواهیم کرد که آقای کی‌روش هم صحبت درستی در این باره مطرح کردند. این سه تیم شانس زیادی برای حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا دارند.

شجاعی: تیم ملی برای من و یا کی‌روش نیست

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، دیگر زمان انتقاد کردن و پاسخ به سوالات نیست.

مسعود شجاعی در حاشیه تمرین امروز (یک‌شنبه) تیم ملی درباره کمپ این تیم در قطر اظهار کرد: همه چیز اینجا خوب است. روز اولی که به اینجا آمدیم، می‌خواستم از این امکانات فیلم بگیرم. امکاناتی که اینجا هست، واقعا عالی است. یک کشور با یک میلیون جمعیت چنین امکاناتی دارد. آنها این امکانات را فراهم کردند که هم خودشان استفاده کنند و هم با آمدن تیم‌هایی چون بایرن مونیخ درآمدزایی کنند.

وی افزود: دیگر نمی‌خواهیم گله‌گزاری و شکایت کنیم و فقط می‌خواهیم تمرین کنیم. این روزها تمرینات منظمی انجام می‌دهیم و می‌خواهیم خودمان را آماده کنیم. الان در بهترین شرایط ممکن قرار داریم و فقط چند بازیکن به خاطر بازی‌های باشگاهی‌شان به تیم ملحق نشده‌اند که آنها هم کم‌کم اضافه خواهند شد. ان‌شاءالله با قدرت و پرتوان و با انرژی بازی‌ها را شروع کنیم و این انرژی را به مردم انتقال بدهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: الان زمانی نیست که بخواهیم به خاطر اختلاف‌نظرها و دیدگاه‌ها پاسخی بدهیم. با توجه به اختلاف‌نظرها و دیدگاه‌ها الان باید همه یکدل بشویم. قبلا خواهش کرده‌ام و الان هم خواهش می‌کنم تا پیشکسوتان و مربیان قدیمی تیم ملی بیایند و همدل بشویم. یک ماه دندان روی جگر بگذارید و یکدیگر را تحمل کنیم تا موفق شویم. تیم ملی برای همه ماست. تیم ملی نه برای من و نه برای آقای کی‌روش است و برای شخص هم نیست بلکه تیم ملی یک مملکت است. من مطمئن هستم به بازی‌ها که نزدیک‌تر بشویم، شور و شوق و هیجان بیشتر خواهد شد و این موضوع به ما انتقال داده خواهد شد که بیشتر تلاش کنیم. الان زمانی این نیست که بخواهیم پاسخ یکدیگر را بدهیم و بگوییم که نظر فلانی درست نیست و نظر شخص دیگری درست است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حضور چهارمین بارش در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: من به این موضوع فکر نکرده بودم. من به این مساله شخصی نگاه نمی‌کنم. برایم بسیار افتخار دارد که پیراهن تیم ملی را یک بار دیگر بپوشم اما همه فکر و ذکرم این است که در این جام موفق بشویم. این موفقیت دور از دسترس نیست و ایمان دارم که این اتفاق می‌افتد. در جام جهانی هم به این‌گونه مسائل فکر نمی‌کردم که بخواهم رکوردی از خود به جا بگذارم. مهم این است که بتوانیم موفقیت به دست بیاوریم چراکه قهرمانی و موفقیت‌ها برای مردم خیلی ارزشمند است. چه بسا بازیکنانی که یک بار در جام ملت‌ها بازی کرده‌اند و قهرمان شده‌اند.

او ادامه داد: اشتباهاتی که در بازی‌های گذشته اتفاق افتاده است را دیگر نباید تکرار کنیم. در هر دوره به خاطر جزئیات کوچکی به مشکل خوردیم و الان این تجربیات را به اندازه کافی در اختیار داریم و ۸۰ درصد تیم ملی تجربه دو جام ملت‌ها را در کارنامه دارند و دیگر جایی برای اشتباهات جزئی نداریم. اگر این مسائل را رعایت کنیم می‌توانیم موفق باشیم. تنها چیزی که الان مهم است بازیکنان خوب و باکیفیتی داشته باشیم که کم نداریم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین