آفتابنیوز : جمشید تقی زاده در مراسم امضای قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری که در شرکت ملی نفتکش ایران برگزار شد با بیان اینکه در قرارداد جدید که دو میلیون نفر بیمه شده شامل بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها را در بر می گیرد، سطح خدمات و تعهدات افزایش یافته است گفت: قرارداد سال گذشته هزار میلیارد تومان بودکه امسال به ۱۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی افزود: در سقف تعهدات انواع خدمات نسبت به سال گذشته به طور متوسط ۱۷ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه خدمات بیمهای تعریف شده از زمان انعقاد قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ به مدت یکسال برای بازنشستگان و افراد تحت تکفل که مشمول بیمه تکمیلی درمان هستند قابل استفاده خواهد بود گفت: برای اولین بار سهم آورده صندوق بازنشستگی نسبت به سهم بازنشستگان افزایش یافته و برای امسال سهم بازنشستگان ۳۰ هزار تومان برای هر نفر تغیین شده است.
تقی زاده افزود: سقف پوشش بیمه در خدمات بستری فوق تخصصی و جراحی از ۱۷ به ۲۰ میلیون تومان؛ خدمات بستری عمومی از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۱۰ میلیون تومان؛ خدمات تشخیصی درمانی از ۶۵۰ هزار تومان به ۷۵۰ هزار تومان؛ خدمات آزمایشگاهی از ۳۲۰ به ۳۵۰ هزار تومان، خدمات مجاز سرپایی از ۳۵۰ به ۴۰۰ هزار تومان، هزینه آمبولانس داخل شهری از ۷۵ به ۸۵ هزار تومان و هزینه آمبولانس و هواپیمای بین شهری حداکثر در چهار نوبت به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه باید تردد بازنشستگان به ادارات برای بیمه تکمیلی به حداقل ممکن برسد گفت: سلامت بازنشستگان را امری اقتصادی نمی بینیم.
به گزارش ایسنا، طاهر موهبتی در مراسم امضای قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری که در شرکت ملی نفتکش ایران برگزار شد با بیان اینکه در بحث بیمه مکمل برای بازنشستگان کشوری که آتیه سازان حافظ انجام میدهد مشتری مداری بسیار برایمان با اهمیت تر از آن است که بخواهیم از طریق مناقصه کار را انجام دهیم گفت: اینکه بیمه شدگان ما را بپذیرند و بتوانیم خدمات خوبی انجام دهیم بسیار مهم است.
وی افزود: سلامت بازنشستگان را اقتصادی نمی بینیم. آنها را پدرومادر خود می دانیم و در چنین نگاهی خوش برخوردترین و لطیف ترین افراد باید متصدی امور مراجعین باشند و حتما باید سرعت عمل را به حداکثر برسانیم.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه باید تردد بازنشستگان به ادارات برای بیمه تکمیلی به حداقل ممکن برسد گفت: یکی از روشها الکترونیکی کردن خدمات است. بررسی اسناد گاهی اوقات باعث میشود پرداخت خسارات با تاخیر انجام شود که باید برطرف شود. همچنین باید امکانی را فراهم کنیم که بیمه شدگان از قوانین آگاهی پیدا کنند.
موهبتی با تاکید بر اینکه برای ما هیچ چیزی مهمتر از رضایت مشتری و بویژه بازنشستگان نیست گفت: حتی اگر بخواهیم هدف اقتصادی داشته باشیم تا رضایت مشتری را بدست نیاوریم کاری از پیش نمی بریم. باید بهترین و خوش برخوردترین کارمندان را برای رسیدگی به امور بازنشستگان بکار بگیریم.
منبع: ایسنا