کد خبر: ۵۶۴۹۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

حواشی سانحه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد تمامی ندارد!

حواشی سانحه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد تمامی ندارد به طوری که بعد از محدویت‌های خارج از عُرف روز گذشته تعدادی از پرسنل واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در ممانعت از انجام فعالیت خبرنگاران حاضر در صحنه حادثه، امروز نیز راننده شخصی رییس واحد علوم و تحقیقات مانع از تهیه مصاحبه خبرنگار ایسنا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
پس از وقوع حادثه برای اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) در بخش آی‌سی‌یو بستری شدند.

عصر امروز دکتر مسعودی، رئیس مرکز واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که برای بازدید از وضعیت دانشجویان در این بیمارستان حاضر شده بود، با هماهنگی و رضایت خود مشغول انجام مصاحبه با خبرنگار ایسنا در این بیمارستان بود که متاسفانه این مصاحبه با حرکت دادن خودروی رئیس مرکز علوم و تحقیقات از سوی راننده وی و برخورد غیرمتعارف یکی از همراهان هیات‌های همراه بازدید کننده از دانشجویان سانحه دیده دانشگاه آزاد با خبرنگار ایسنا، ناتمام باقی ماند.

دکتر مسعودی در ابتدای این مصاحبه به خبرنگار ایسنا گفت: حدود 7 نفر از دانشجویان مصدوم سانحه روز گذشته، امروز از بیمارستان ترخیص شدند و 5 نفر از دانشجویان نیز از بیمارستان امام خمینی(ره) و شریعتی به بخش منتقل شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین