کد خبر: ۵۶۵۶۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

دستگیری دزد فوق‌لیسانسه که آرم خودروهای لوکس را می‌دزدید/ عکس

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر از دستگیری سارق آرم‌های خودروهای پارک شده در کنار خیابان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرگرد عباس جمشیدی رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر گفت: نیمه شب گذشته طی گشت زنی‌های شبانه ماموران کلانتری به یک مرد مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران این فرد را مورد تجسس قرار دادند که مشخص شد این فرد کوله‌ای پر از آرم‌های خودروهای مدل بالا به همراه خود دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با مشخص شدن این موضوع سریعا فردی ۳۴ ساله  بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

دستگیری دزد فوق‌لیسانسه که آرم خودروهای لوکس را می‌دزدید/ عکس

وی ابراز کرد: با هماهنگی‌های قضائی انجام شده خانه این فرد نیز مورد بررسی قرار گرفت که از داخل آن یک عدد مبل راحتی مشکوک کشف شد که با زیرکی ماموران مشخص شد مقادیر زیادی آرم‌های انواع خودرو از جمله بی. ام؛ و بنز داخل آن است.

وی ادامه داد: در ادامه متهم طی اعتراف صریحی بیان داشت به دلیل اعتیادی که در دو ماه گذشته گریبانگیرش شده است مرتکب چنین سرقت‌هایی شده است و انگیزه خود را نیز تامین هزینه‌های مصرف شیشه عنوان کرد.

سرگرد جمشیدی افزود: متهم در زمینه روش‌های خود عنوان می‌کند که از یکی از دوستان معتاد خود این نوع سرقت را یاد گرفته و بعد از یک مدت نیز به دلیل همین اعتیاد و تحت تاثیر مواد مخدر روانگردان سرقت هایش را ادامه داده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: برخی از این آرم‌ها تا دو میلیون تومان نیز می‌ارزد و متهم در کل به سرقت ۳۵۰ آرم اعتراف نموده که مبلغ ریالی آن ۱۲۰ میلیون تومان می‌شود.

وی گفت: او در زمینه فروش اموال ادعا می‌کند آن‌ها را از طریقه سایت دیوار به فروش می‌رسانده و از عمل خود نیز به شدت پشیمان است.

وی در خاتمه تصریح کرد: همچنین متهم این پرونده دارای تحصیلات کارشناسی ارشد بوده و پیش از اعتیاد کارهای هنری نیز انجام می‌داده است.
خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین