کد خبر: ۵۶۶۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا:

سايپا آذين جزو شركت هاي پيشرو درگروه سايپا است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت سایپا آذین گفت: افزايش بهره وري و سودآوري شركت هاي گروه در مسير رشد و تعالي سازمان از اولويت گروه خودروسازي سايپا است.
آفتاب‌‌نیوز :
 طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا امیر رضا نخعی به عنوان مدیرعامل شرکت سایپا آذین منصوب شد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت سایپا آذین، دكتر محمدرضا سروش با قدرداني از زحمات مهندس چرومي، مدیرعامل قبلی سایپا آذین، گفت: افزايش بهره وري و سودآوري بايد در اولويت کاری همه شركت هاي گروه قرار گرفته شود و در راستاي افزايش و سودآوري براي  صاحبان سهام گام های جدي برداشته شود.

وي خاطر نشان كرد: با همكاري و همدلي تمامي همكاران بايد تغييرات لازم و كافي در ساختار مالي، نيروي انساني و سازماني شركت ها داده شود تا بهره وري و رشد سازماني محقق شود.

سروش خاطر نشان كرد: شركت سايپا آذين به لحاظ پتانسيل و جايگاه، جزو شركت هاي پيشرو گروه است كه لازم است با تغييرات عمده در همكاري با شركت هاي زيرمجموعه، تقويت زنجيره تامين، افزايش كيفيت و كاهش قيمت تمام شده سهم بازار خود را افزايش دهد.

مديرعامل گروه سايپا افزود: براي برون رفت از شرايط موجود، شركت هاي گروه بايد با تغيير نگرش، فرهنگ بهره وري را در سازمان خود نهادينه كنند.

وي گفت: رشد و تعالي سازمان در گرو همكاري همه جانبه تمامي سطوح است كه براي رسيدن به اين مهم، كار مضاعف و تغييرات لازم در ساختار سازمان بايد در دستور كار قرار گيرد.

گفتني است در اين مراسم محسن چرومي مدير عامل پيشين سايپا آذين گزارشي ا ز عملكرد دوران تصدي خود ارائه داد و براي مهندس نخعي به عنوان مدير عامل جديد سايپا آذين آرزوي موفقيت كرد.

شایان ذکر است نخعی دارای مهندسی مکانیک جامدات در مقطع کارشناسی و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد بوده و داری سوابق پژوهشی، آموزشی و ارائه مقالات تخصصی در زمینه تحصیلی خود است.

 وی دارای 20 سال سابقه کاری در بخش های مهندسی و تولید در گروه خودروسازی سایپا  است و دارای سوابقی چون مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت مهندسان مشاور صنایع وسائط نقلیه(خودرو) ایران و قائم مقام مدیرعامل این شرکت، مدیریت فنی مهندسی و طرح و برنامه، مدیر پروژه های محصول در شرکت خدمات مهندسی و فن آوری سایپا و عضویت در هیات مدیره و مدیریت پروژه های مهندسی است.

منبع: سایپانیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین