کد خبر: ۵۶۶۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
معاون عملیات سازمان امداد و نجات در گفت و گو با ایرنا:

عملیات امداد برف و کولاک در 12 استان ادامه دارد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام عملیات امدادرسانی به هموطنان افراد متأثر از برف و کولاک در 12 استان آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، فارس، سمنان، زنجان، قزوین، قم، لرستان، مازندران و مرکزی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
شاهین فتحی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره انجام عملیات امدادرسانی به متاثران از برف و کولاک در 12 ساعت گذشته، اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر در حال امدادرسانی هلال احمر به هموطنان و مسافران زمستانی هستند.

وی با بیان اینکه 52 تیم عملیاتی متشکل از 180 امدادگر در 29 مسیر کوهستانی در حال امدادرسانی به سر می برند، ادامه داد: 635 نفر از هموطنان در این مسیرها امدادرسانی شدند و 91 دستگاه خودرو نیز از میان جاده های برفی رهاسازی شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: همچنین در 12 ساعت گذشته 22 نفر از در راه ماندگان برف و کولاک در پایگاه های امداد و نجات اسکان اضطراری و موقت یافتند.

فتحی از هموطنان خواست در صورت نیاز به کمک و قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی انواع حوادث طبیعی، غیر طبیعی و انسان ساخت حتی بدون داشتن سیم کارت در تلفن همراه با شماره 112 هلال احمر تماس بگیرند.

وی همچنین از توزیع ۳۸ بسته غذایی،٣٠ تخته پتو، ٨٠ بطری آب معدنی، ۸۰ بسته بیسکوییت، ۱۸۰ قرص نان و 10 کیلوگرم خرما خبر داد و گفت: عملیات امدادرسانی به هموطنان و مسافران زمستانی با جدیت ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین