کد خبر: ۵۶۶۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳

کی‌روش شهروند افتخاری ایران می‌شود؟ / کواکبیان: کار خوبی است / فریادشیران: کارشناسان فوتبال باید نظر بدهند نه نمایندگان

مصطفی کواکبیان، در جمع مربیان درباره اعطای شهروند افتخاری به کی‌روش گفت: به اعتقاد من اعطای شهروندی افتخاری به کی‌روش به خاطر موفقیت‌هایی که کسب کرده کار خوبی است. نادر فریادشیران در پاسخ به نظر کواکبیان گفت: هر کسی باید در حیطه وظایف خود صبحت کند. بهتر است امور مربوط به فوتبال به بزرگان و پیشکسوتان فوتبال سپرده شود و شما به عنوان نماینده مجلس به مباحث حضور بانوان در ورزشگاه بپردازید. کوابیان نیز در پاسخ به او خاطر نشان کرد: اگر قرار بود که در این زمینه اظهار نطر نکینم چرا از من دعوت به عمل آورید؟
آفتاب‌‌نیوز :
مراسم تجلیل از مربیان فوتبال سال ۹۶ امروز جمعه با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی، در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد.

در این مراسم حسن حبیبی، حمید درخشان، حسین شمس، محمود یاوری، پرویز مظلومی، بهمن صالح‌نیا، بیژن ذوالفقارنسب، نادر فریاد شیران، صادق درودگر، حسین فرکی، مهدی محمدنبی، محمد مایلی‌کهن ... حضور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان در این مراسم از حسن حبیبی، سرمربی سال‌های دور فوتبال ایران تجلیل کرد. علاوه بر حبیبی، از محمد مایلی کهن، بیژن ذوالفقارنسب، مجید جلالی، محمود یاوری، پرویز مظلومی، همایون شاهرخی، ناصر ابراهیمی، برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی نیز تجلیل شد اما برانکو و قلعه‌نویی حضور نداشتند.

در حاشیه برگزاری مراسم، مصطفی کواکبیان، در جمع مربیان درباره اعطای شهروند افتخاری به کی‌روش گفت: به اعتقاد من اعطای شهروندی افتخاری به کی‌روش به خاطر موفقیت‌هایی که کسب کرده کار خوبی است.

همچنین وی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها افزود: ما باید خود شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را فراهم کنیم نه این که منتظر باشیم خارجی‌ها اجازه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را مهیا سازند و ما را مجبور کنند که بانوان را به ورزشگاه راه دهیم. باید ساز و کار حضور بانوان در ورزشگاه آزادی را فراهم کنیم تا این اتفاق رقم بخورد.

همچنین در حاشیه این مراسم نادر فریادشیران در پاسخ به نظر کواکبیان افزود: ما مربیان بزرگی چون حسن حبیی داریم و هر کسی باید در حیطه وظایف خود صبحت کند. بهتر است امور مربوط به فوتبال به بزرگان و پیشکسوتان فوتبال سپرده شود و شما به عنوان نماینده مجلس به مباحث حضور بانوان در ورزشگاه بپردازید. اعطای شهروند افتخاری به کی‌روش چیزی است که باید کارشناسان فوتبال نظر بدهند.

کوابیان نیز در پاسخ به او خاطر نشان کرد: اگر قرار بود که در این زمینه اظهار نطر نکینم چرا از من دعوت به عمل آورید؟ فریادشیران هم گفت: حرف من حرف شماست و من طرفدار مربیان فوتبال ایرانی هستم.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از مربیان فوتبال برتر زنان و مردان سال ۹۶، اپلیکشن آموزش مربیگری فوتبال نیز رونمایی شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین