کد خبر: ۵۶۶۸۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

علی کریمی دعوت کی‌روش را رد کرد

علی کریمی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در واکنش به اینکه کی‌روش او را به حمایت از تیم ملی دعوت کرده است، گفت: نیازی به دعوت کسی ندارم.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کریمی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در حاشیه دوره A کلاس‌های مربیگری در هتل آکادمی در واکنش به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه اظهار داشت: من خیلی وقت است که حرف‌هایم را در فوتبال گفته‌ام. حالا آنهایی صحبت کنند که دستی بر آتش دارند. نیازی به صحبت‌های من نیست.

وی در پاسخ به درخواست خبرنگاران که عنوان کردند، می خواهند در مورد کلاس‌های مربیگری سؤال کنند، گفت: دو روز از کلاس‌های ما گذشته است. اجازه بدهید که یک هفته بگذرد و بعداً صحبت می‌کنیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که درخواست خبرنگاران را برای مصاحبه رد کرده بود، در واکنش به اینکه کارلوس کی‌روش او را برای حمایت از تیم ملی به جام ملت‌ها دعوت کرده است، گفت: ما نیازی به دعوت کسی نداریم!

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق شود یا نه، اظهار داشت: مگر غیر از این است؟! ما تیم اول آسیا هستیم و آیا نباید شانس اول قهرمانی باشیم؟ مگر غیر از این است؟

خبرنگاری این نکته را یادآوری کرد که تیم ملی ایران سال‌هاست در رنکینگ فیفا تیم اول آسیاست و کی‌روش هم هشت سال روی نیمکت تیم ملی حضور  داشته که کریمی در پاسخ به این خبرنگار تصریح کرد: من کاری به کسی که آنجا حضور دارد، ندارم، اما آیا تیمی که هفت هشت سال است که در رده اول آسیا قرار دارد، اکنون نباید شانس قهرمانی باشد؟! عملکردمان هم که در جام جهانی خوب بود و اکنون باید شانس اول قهرمانی باشیم. دیگر بحثی ندارد و غیر از این نیست که مردم فقط به قهرمانی راضی می‌شوند. هرکسی بهانه می‌آورد، دنبال بهانه خودش است. با شرایطی که داریم، در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا هستیم، باید شانس اول قهرمانی باشیم. تمام شد و رفت.

وی در مورد اینکه بحث امکانات هم مطرح می‌شود، گفت: این امکاناتی که در اختیار تیم ملی بوده است، در هیچ‌کدام از ادوار تیم ملی وجود نداشته. چه قبل از ما و چه خود ما، چنین امکاناتی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در واکنش به این مسئله که کارلوس کی‌روش گفته است باید پرچم سفید را بالا برد و از تیم ملی حمایت کرد، اظهار داشت: مگر ما دشمن تیم ملی هستیم؟! ما هم مثل 80 میلیون ایرانی آرزوی موفقیت تیم ملی کشورمان را داریم. کارلوس کی‌روش، X یا Y، بالاخره امروز هستند و شاید فردا نباشند. امسال هستند و شاید سال آینده نباشند. همه این مربیان خارجی می‌آیند و می‌روند، مهم این تیم ملی است که برای ما و تمام ایرانی‌ها می‌ماند. مگر قرار است چه سودی از نتیجه نگرفتن تیم ملی عاید من و امثال من شود که از نتیجه گرفتن آن می‌شود؟ این سؤال را از آنهایی بپرسید که دستی در آتش دارند. برای همه ایرانی‌ها افتخار است که تیم‌شان پس از سال‌ها قهرمان جام ملت‌ها شود. با این شرایطی هم که ما داریم، اصلاً شانس اول قهرمانی هستیم. تمام شد و رفت، ولاغیر.
خبرانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
چرا منافع شخصی و افکار بسته و کهنه باعث می شود افراد احساس متفاوت بودن کنند و با ادبیاتی ضعیف منفعت طلبی خود را بر ملی گرایی ارجح بدانند؟
" مگر قرار است چه سودی از نتیجه نگرفتن تیم ملی عاید من و امثال من شود که از نتیجه گرفتن آن می‌شود؟ "
تاسف انگیز!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
دعوت نشده ای ، چرا به خود گرفته ای آقا........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
چرا بعضی ها بعد از اینکه از پستی که دارن جدا میشن ، تبدیل میشن به اپوزیسیون و لحن صحبت کردنشون هم عوض میشه درحالی که اگر انتقادی هم دارن باید محترمانه مطرح کنن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین