کد خبر: ۵۶۷۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
صفاری نطنزی:

اظهارات پمپئو درباره بهتر شدن وضعیت زندگی مردم با تحریم‌ها از اساس دروغ است

رییس کمیته امور خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حرف‌های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر بهتر شدن زندگی مردم ایران با تحریم‌ها را مسخره و از اساس دروغ دانست و گفت: هیچ‌گاه تحریم‌ها وضع هیچ کشور و ملتی را خوب نمی‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
مرتضی صفاری نطنزی در واکنش به صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر این‌که می‌خواهیم با تحریم‌ها زندگی مردم را بهتر کنیم، اظهار کرد: تحریم‌ها هیچ‌گاه وضع کشور و ملتی را خوب نکرده است، لذا این حرف از اساس دروغ و مسخره است.

وی ادامه داد: تصمیم آمریکایی‌ها افزایش فشار به جمهوری اسلامی ایران است که در همین راستا سفرهای منطقه‌ای‌شان را آغاز کردند، چون می‌خواهند حلقه تحریم‌ها را تنگ‌تر کنند که موفق نخواهند شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در عین حال با بیان این‌که با تحریم‌ها وضعیت سخت می‌شود، ادامه داد: البته جمهوری اسلامی ایران قابل تحریم نیست چون با ۱۵ کشور همسایه است و می‌تواند تحریم‌ها را دور زند کما این‌که شاید کار سختی باشد.

صفاری نطنزی در پایان اظهار کرد: این‌که آمریکا فکر کند با این صحبت‌ها می‌خواهد پیامی به ایرانی‌ها مخالف نظام جمهوری اسلامی بدهد سخت در اشتباه است، چون از اساس مخالفان نظام وزنی ندارند و این را خوب می‌دانند تمرکز آنها بیشتر بر فشار به مردم ایران است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین