کد خبر: ۵۶۷۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

جزئیات جلسه امروز پیروز حناچی با شهرداران سابق تهران/از شهرداران غایب هم دعوت شده بود

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در تشریح جزئیات جلسه شهردار تهران با شهرداران سابق تهران این جلسه را فارغ از گرایش‌های سیاسی و به منظور انتقال تجربیات چهل‌ساله شهرداران تهران خواند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی و شهردار اسبق تهران در گفت‌وگو با فارس، ضمن تشریح جزئیات جلسه امروز پیروز حناچی با شهرداران سابق تهران اظهار داشت: شهردار جدید تهران از شهرداران بعد از انقلاب دعوت کرده بود تا در حد یک جلسه گفت‌وگو، خلاصه تجربیاتی که در امور مختلف شهری داشتند را منتقل کنند.

وی با بیان اینکه به نظر من جلسه بسیار خوبی بود، خاطرنشان کرد: فارغ از گرایش‌های سیاسی هر کسی در مواردی که لازم می‌دید تجربیاتش را در این جلسه ارائه کرد.

حبیبی افزود: البته طبیعی است که یک جلسه ۲ تا ۳ ساعته وقت کافی برای ارائه همه تجربیات نیست ولی هرکس در حد خلاصه برخی تجربیات که بیانش را لازم می‌دانست ارائه کرد و در مجموع جلسه خوبی بود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به سؤالی پیرامون علت عدم حضور برخی از شهرداران سابق در این جلسه اظهار داشت: این را باید از خود آنها پرسید ولی ظاهراً دعوت شده بودند اما اینکه به چه دلیلی نیامدند مطلع نیستم.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون بحث‌های مطرح شده از طرف خود در این جلسه تصریح کرد: موضوع آلودگی هوای تهران که یک موضوع زیست محیطی است را مطرح کردم. به علاوه مسئله ضرورت توسعه حمل  و نقل عمومی به منظور تشویق مردم برای عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی در راستای کاهش آلودگی هوای تهران نیز موضوع دیگری بود که از سوی من در این جلسه مطرح شد.

حبیبی ادامه داد: تجربیاتی هم در حوزه‌های مختلف مدیریتی داشتم که آن را هم در جلسه بیان کردم.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال تجربه شهرداران شهرداری می‌تواند در این جلسه مطرح شود و از این لحاظ جلسه خوبی بود، تصریح کرد: دوستان حاضر در جلسه تجربیات مدیریتی خود را مطرح کردند و هیچ بحث سیاسی در این جلسه بیان نشد.

شهردار اسبق تهران اما در خصوص مستمر بودن این جلسه اظهار بی‌اطلاعی کرد و از عدم صحبت در این خصوص خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین