کد خبر: ۵۶۸۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

کی‌روش همه را گیج کرد!

سرمربی تیم‌ملی تصمیم گرفت تا دوباره در ترکیب تیمش تغییر ایجاد کند تا دستش برای کسی رو نشود. ایران مهمترین بازی خود را در گروه مقابل عراق انجام می‌دهد و بی‌شک عراقی‌ها حالا گیج شده اند که تیم ملی قرار است مقابل آنها با چه ترکیبی در زمین بازی قرار بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
معمولا به ترکیب تیم برنده دست نمی زنند ولی کی روش بعد از عملکرد خوب ایران مقابل یمن تصمیم گرفت سه تغییر در ترکیب ایران داشته باشد. ظاهرا این مسئله بی ارتباط به دیدار سوم تیم ملی مقابل عراق نیست. کی روش در بازی اول ترکیبی چید ولی در بازی دوم تصمیم گرفت رامین رضائیان، مجید حسینی و مهدی ترابی را نیمکت نشین کند و در عوض بازیکنانی چون وریا، محسن کنعانی زادگان و سامان قدوس را وارد زمین کند. بی شک سامان قدوس بهترین بازیکنی بود که در ترکیب جایگزین شد چراکه عملکرد فوق العاده ای در زمین مسابقه داشت. کی روش ظاهرا خواست با این تغییرات یکجورهایی عراقی ها را گیج کند. 

او نمی خواست دستش به طور کامل برای عراقی ها رو شود. حالا کسی واقعا نمی تواند حدس بزند کی روش چطور ترکیب خط دفاعی و هجومی تیمش را برای عراق می چیند. با توجه به این تغییرات می توان حدس و گمان زیادی زد. شاید سامان با عملکردی که داشت فیکس شود. شاید حسینی به ترکیب برگردد و جای کنعانی را بگیرد. شاید رامین برگردد و شاید وریا در زمین بماند. درباره ترابی و طارمی هم نمی تواند پیش بینی کرد. شاید اصلا کی روش باز هم جای مهدی را عوض کند. کلا این تغییرات باعث شده تا نه تنها عراقی ها که همه گیج شوند.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین