کد خبر: ۵۶۸۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

سیاری: احتمال حمله نظامی به ایران نزدیک به صفر درصد است اما موظف به رصد دقیق تهدیدات هستیم

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ملت بزرگ ایران در ۸ سال دفاع مقدس با دستان خالی در برابر کل دنیا ایستاد و امروز در حالی‌ که ما هم دانش کافی را داریم و هم دستان‌مان پُر است، دشمن جرات انجام کوچک‌ترین اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر «حبیب‌الله سیاری» با اشاره به تهدیدات نظامی گاه و بی‌گاهی که علیه ایران مطرح می‌شود اظهار کرد: مطمئنا دشمنان ما اگر می‌توانستند کاری کنند، تا کنون ده‌ها بار به ما حمله کرده بودند.

وی افزود: قدرت دفاعی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران که در ۴۰ سال گذشته با یک شیب تند در حال صعود بوده و البته همچنان ادامه دارد، اجازه افکار پلید نظامی را از دشمنان ما گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه دشمن امروز می‌داند که یک ضربه او با ده‌ها ضربه سخت‌تر و کوبنده‌تر پاسخ داده می‌شود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در ۸ سال دفاع مقدس با دستان خالی در برابر کل دنیا ایستاد و امروز در حالی‌که ما هم دانش کافی را داریم و هم دستان‌مان پُر است، دشمن جرات انجام کوچکترین اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

امیر سیاری در پایان گفت: با وجود اینکه احتمال حمله نظامی به کشورمان بسیار بسیار ضعیف و نزدیک به صفر درصد است، اما ما موظف و مکلف هستیم که با رصد دقیق تهدیدات، روز به روز بر اقتدار دفاعی خود بیفزاییم.

منبع: میزان 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین