کد خبر: ۵۶۸۹۰۲
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

«همه می‌دانند» نامزد جوایز انجمن منتقدان فیلم اسپانیا شد

فیلم «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی در شش شاخه از جایزه «فروز» اسپانیا از جمله بهترین فیلم و همه شاخه‌های بازیگری نامزد کسب جایزه شناخته شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در جایزه «فروز» که از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان فیلم اسپانیا برگزار می‌شود، فیلم «همه می‌دانند» در شاخه بهترین فیلم درام با فیلم‌های «کارمن و لولا»، «پترا»، «چه مسی برای تو می‌خواند»، «قلمرو» و «سفر به اتاق مادر» رقابت خواهد شد. 

«همه می‌دانند» نامزد جوایز انجمن منتقدان فیلم اسپانیا شد

این فیلم همچنین در شاخه‌های بهترین بازیگر نقش اول زن (پنه لوپه کروز)، بهترین بازیگر نقش اول مرد (خاویر باردم)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (باربارا لنی)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (ادوارد فرناندز) و همچنین بهترین تریلر نیز نامزد دریافت این جایزه شده است. 

جایزه «فروز» در سال ۲۰۱۳ توسط انجمن منتقدان و نویسندگان فیلم اسپانیا در منطقه باسک  بنیان گذاشته شده و یکی از مهم‌ترین جوایز سینمایی اسپانیا به شمار می‌رود.

ساخته اسپانیولی‌زبان فرهادی در جوایز سینمایی «گویا» موسوم به اسکار سینمای اسپانیا نیز در ۸ بخش از جمله بهترین فیلم و کارگردانی نامزد کسب جایزه شده و قرار است از تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن) در آمریکا اکران شود. 

مراسم اعطای جوایز فیلم «فروز» روز ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) در سالن شهر بیلبائو برگزار می‌شود. 

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین