کد خبر: ۵۶۸۹۴۱
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

کلاهبرداری به رنگ دلار

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به انهدام یک باند کلاهبرداری خانوادگی در قم، گفت: متهمان از فروشنده ارز، 2 هزار دلار کلاهبرداری کرده و متواری شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ احمد کرمی در این رابطه عنوان کرد: فردی به علت نیاز مالی مجبور شده 2 هزار دلاری که از مدت ها قبل تهیه و در منزل نگهداری می کرده را به قصد فروش به صرافی های هسته مرکزی شهر ببرد اما به دلیل بسته بودن صرافی ها با 2 نفر کلاهبردار که خود را خریدار ارز معرفی کردند، آشنا و مورد کلاهبرداری واقع می شود، پس از شکایت فرد مذکور، این موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: متهمان با دریافت شماره تلفن همراه فروشنده از وی می‌خواهند ساعتی بعد به مغازه آن ها مراجعه و دلارها را خریداری کنند اما دقایقی بعد یکی از کلاهبرداران با وی تماس گرفته و با شگردی متقلبانه بیان می کند به علت مشکلات کاری مغازه را ترک کرده و فروشنده می تواند به درب منزلش واقع در یک مجتمع مسکونی مراجعه و پس از تحویل دلار به همسرش وجه ایرانی معادل 35 میلیون و 650 هزار تومان را دریافت کند.

وی افزود: وقتی شاکی به آدرس اعلامی مراجعه می کند همسر خریدار ارز را جلوی درب مجتمع مشاهده و پس از هماهنگی از طریق تماس تلفنی، دلارها را به متهم تحویل داده و نامبرده نیز برای آوردن وجه ایرانی آن، وارد مجتمع شده و از درب دیگر خارج می شود، فروشنده نیز با سپری شدن چندین ساعت و تماس هایی ناموفق متوجه می شود که مورد کلاهبرداری واقع شده و برای شکایت به پلیس آگاهی استان مراجعه می کند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی، متهم و همسرش که هر دو دارای سوابق کیفری بودند شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه به همراه همدستشان دستگیر شدند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین