کد خبر: ۵۶۹۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

اعضای گروهک فرقان، پامنبری‌های خویینی‌ها، عوامل ترور هاشمی؟

" اکنون که ۴ دهه از آن روزها می‌گذرد، موسوی خویینی ها هیچ گاه در مورد اتهامات مربوط به جلسات قرآن خود و تفاسیر مارکسیستی از قرآن که محصول آن به دو ترور هاشمی انجامیده، سخنی نگفته است."
آفتاب‌‌نیوز :
یک سایت خبری در واکنش به اظهارات موسوی خوئینی درباره آیت الله هاشمی نوشته است: آیت الله موسوی خوئینی‌ها مرحوم آیت الله هاشمی را به «سوپررادیکال بودن» و انواع اتهامات متهم و با زبانی مملو از عقده گشایی مطرح می‌کند؛ حال آنکه محصول جلسات تفسیر او افرادی بودند که که با تندروی‌های کم سابقه دست به ترور رهبران انقلابی از جمله خود هاشمی رفسنجانی زده بودند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ سایت انتخاب در ادامه می‎نویسد: اکنون که ۴ دهه از آن روزها می‌گذرد، موسوی خویینی ها هیچ گاه در مورد اتهامات مربوط به جلسات قرآن خود و تفاسیر مارکسیستی از قرآن که محصول آن به دو ترور هاشمی انجامیده، سخنی نگفته است.

محصول آن جلسات، باعث شد یکبار هاشمی در ۴ خرداد ۵۸ توسط گروهک فرقان ترور فیزیکی شود و یکبار دیگر، در ۲۵ دی ماه ۹۷ ترور شخصیتی شود؛ البته اگر ترورهای متنوع شخصیتی هاشمی در دوره اصلاحات به پای خویینی‌ها نوشته نشود! خویینی‌ها اما اگر بر نظر دیگری اصرار داد،‌ می‌تواند نوارهای جلسات تفسیر قرآن خود را منتشر کند تا مشخص شود، آیا تفاسیر او از قرآن مارکسیستی بوده و پامنبرهای فرقانی را به سوی خود جلب کرده یا این تحلیل اساسا غلط است؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
این مطلب شما نظر کیست؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین