کد خبر: ۵۷۱۱۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹

سلطانی‌فر: تیم‌ ملی فوتبال ایران توان شکست سامورایی های ژاپن را دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی فوتبال ایران به راحتی تیم چین را در مسابقات جام ملت های آسیا شکست داد و شیرمردان ایرانی توان شکست تیم ژاپن را هم دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی فوتبال ایران به راحتی تیم چین را در مسابقات جام ملت های آسیا شکست داد و شیرمردان ایرانی توان شکست تیم ژاپن را هم دارند.


 مسعود سلطانی فر عصر شنبه در آیین افتتاح زمین های چمن مصنوعی فوتبال شهر آرادان افزود: یقین دارم که شیر مردان تیم‌ ملی فوتبال ایران همانطور که به راحتی دیوار چین فرو ریختند اینبار هم سامورایی های ژاپن را هم شکست خواهند داد.

 وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران می تواند بعد از 42 سال به فینال فوتبال جام ملت های آسیا راه یابد و در آستانه چهلمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عیدی خوبی به مردم دهند.

 سلطانی‌فر اضافه کرد: تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در سال گذشته در هشت تیم برتر آسیا در مسابقات باشگاه های آسیا قرار گرفتند و در بازی های آسیایی جاکارتار هم ورزشکاران مدال های رنگارنگی کسب کردند.

 وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: همچنین در مسابقات المپیک جوانان ایران امسال رتبه هفتم را کسب کرد که این عنوان افتخار بزرگ برای ورزش کشور محسوب می شود.

 وی ادامه داد: با‌گسترش زیرساخت های ورزشی مسابقات ملی و بین المللی را می توان در نقاط مختلف کشور برگزار کرد و منافع این اقدام برای تمامی مردم ایران خواهد بود.

 وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: هر روزی که زمینه شور و شادی مردم را فراهم کنیم آن روز برای ما مبارک و فجر است.

سلطانی فر افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی هر روز یک طرح ورزشی در نقاط مختلف کشور به بهره برداری می رسد و هفته گذشته به 6 استان کشور سفر کردم که در تمامی این استانها طرح های ورزشی خوبی به بهره برداری رسید.

فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین