کد خبر: ۵۷۱۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

علیزاده طباطبایی: برخی اعضای حزب کارگزاران می‌گویند در دولت احمدی‌نژاد فلان جایگاه را داشتیم اما الان آن را هم از ما گرفتند

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت:حزب کارگزاران به هیچ وجه هیچ توصیه‌­­ای را برای کسی نکرده و هیچ جایگاهی هم در دولت نداشته است. اگر جهانگیری در جایگاه معاون اولی رئیس‌جمهور قرار دارد به دلیل صلاحیت‌­های شخصی خودش بوده نه به دلیل موقعیت حزبی­‌اش.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدمحمود علیزاده طباطبایی گفت: یکی از اعتراضاتی که در حزب کارگزاران، بخصوص در بدنۀ حزب در استان­ها، مطرح بود و همواره مورد اعتراض قرار داشت این بود که می­ گفتند حزب برای این تشکیل می­ شود که قدرت را بگیرد، ما هم امروز دولت را گرفتیم ولی هیچ جایگاهی نداریم. اعضای کارگزاران در استانها می‌گویند در ادارات و نهادهای مختلف دولتی افراد حزب اعتدال و توسعه مسئولیت می­گیرند ولی به کارگزاران هیچ جایی مسئولیتی نمی ­دهند.

وی افزود: همیشه این مساله در شورای مرکزی حزب مطرح بود که ما قدرت را برای کل اصلاحات گرفتیم؛ آقایان مرعشی و کرباسچی همواره به این موضوع تاکید کردند که ما دنبال این نیستیم که برای حزب‌­مان جایگاه، موقعیت و پُستی بگیریم، به همین دلیل هیچ تلاشی هم نکردند که پُستی بگیرند. حتی برخی اعضای حزب که مسئولیت می­‌گرفتند تحت فشار دولت بودند که از حزب کناره‌­گیری کنند مانند آقای جهانگیری، همتی(رئیس کل بانک مرکزی) و یکی دو نفر از استاندارها و معاونین وزیر. به همین دلیل این افراد وقتی مسئولیت گرفتند از حزب کناره­‌گیری کردند. حزب کارگزاران از این دولت هیچ پُست و جایگاهی نگرفته است ولی آنهایی که در دولت هستند، حضوری مقتدرانه دارند و نیروهای شایسته‌ای هستند. بطور مثال همۀ جناح‌­ها در شایستگی آقای جهانگیری اتفاق ­نظر دارند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی یادآور شد: بعضی اعضای حزب اعتراض داشتند و می ­گفتند ما در دولت احمدی­‌نژاد فلان جایگاه را داشتیم اما الان که دولت روحانی آمده حتی این جایگاه را هم از ما گرفته‌اند. آقای کرباسچی هم می­‌گفت ما قرار نیست برای کسی پست از دولت بگیریم. حزب کارگزاران به هیچ وجه هیچ توصیه‌­­ای را برای کسی نکرده و هیچ جایگاهی هم در دولت نداشته است. اگر جهانگیری در جایگاه معاون اولی رئیس‌جمهور قرار دارد به دلیل صلاحیت‌­های شخصی خودش بوده نه به دلیل موقعیت حزبی­‌اش.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین