کد خبر: ۵۷۱۵۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

روایت سردار آزمون از صحبت‌های کی روش در رختکن

سردار آزمون می‌گوید کی‌روش در نشست خبری کاملا حرفه‌ای رفتار کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار آزمون بعد از شکست سه بر صفر تیم ملی مقابل ژاپن اظهار کرد: اشتباهی از ما رخ داد و منجر به گل نخست ژاپن شد. می‌خواستیم گل خورده را جبران کنیم، همه کار هم کردیم ولی فوتبال همین است و این اتفاق رخ نداد.

وی درباره بازی کردن با یک مهاجم در برابر ژاپن گفت: ما با سه مهاجم بازی می‌کنیم. خیلی وقت است که این‌طور بازی می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی درباره خستگی بازیکنان برابر ژاپن و ناتوانی در انجام بازی پر فشار تا اتمام بازی، تاکید کرد: باید به این موضوع عادت کنیم. باید حرفه‌ای باشیم. برگزاری مسابقات در فاصله چهار روز یک بار، دشوار است.

آزمون درباره اشتباه خط دفاع تیم ملی در صحنه گل نخست و تجمع بر سر داور در حالی که بازی ادامه داشت، یادآور شد: اگر بدشانسی نیمه نخست رخ نمی‌داد، شاید کار به نفع ما می‌شد. این بازی حذفی است و هر کاری برای جبران نتیجه می‌کنید.

این مهاجم درباره اینکه آیا کی روش در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرده است، تاکید کرد: من نمی‌دانم. او خیلی حرفه‌ای رفتار کرد و حرفی رد و بدل نشد.

وی همچنین درباره اشتباه خط دفاعی و دریافت سه گل مقابل ژاپن گفت: فوتبال همین است و ممکن است هر کسی اشتباه کند. اگر کسی اشتباه می‌کند یعنی کل تیم اشتباه کرده است. ما باید تا آخر ادامه می‌دادیم. متأسفانه اتفاق بدی رخ داد. درست است یک گل زدند اما می‌توانستیم دوباره جبران کنیم.

آزمون در واکنش به اینکه کی‌روش در نشست خبری گفته بازیکنان ایران بعد از گل نخست احساسی بازی کردند، خاطرنشان کرد: اگر کی روش گفته، درست گفته است.

به گزارش ایسنا، وی درباره خداحافظی کی‌روش از تیم ملی در نشست خبری گفت: او این حرف را زده است؟ من نمی‌دانم. یکی از بهترین مربیان را داشتیم. اگر پایان راهش است، به او افتخار می‌کنیم. در کشور ما همه نباید محبوب باشند. وقتی محبوب هم هستی، افرادی هم از تو متنفر هستند. او کارش را انجام داد. دستش درد نکند. شخصاً از او کار یاد گرفتم. به کار کردن با کادر فنی تیم ملی افتخار می‌کنم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
2
فوتبال همینه باخت هفت صفر تیم برزیل در مقابل آلمان یادمون نرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
2
0
کی روش بود که تورو بازی میداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
2
0
تنها حامی سردار که موجب بی اخلاقیهای او هم شده، کی روش بوده. حالا هم او راهی جز دفاع بی قید و شرط از کیروش نداره.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین