کد خبر: ۵۷۱۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

سرمربی داماش: بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و توانستیم به فینال برسیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت: بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و توانستیم به پیروزی برسیم.
آفتاب‌‌نیوز :
سیامک فراهانی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل سایپا و فینالیست شدن در جام حذفی در نشست خبری گفت: تبریک می‌گویم برد را به همه بازیکنان وتماشاگران، خدا را شکر، بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و توانستیم به پیروزی برسیم.( در این لحظه خبرنگاران حاضر در نشست برای سرمربی دست زدند!) 

وی افزود: جا دارد بگویم که زحمت اصلی را بازیکنان می‌کشند بعد از اتفاقات مدیریتی که رخ داد شرایط بدی داشتیم. طباطبایی تیم را گرفت و ایثار کرد وتیم را نگه داشت. سال قبل وحید رضایی خیلی زحمت کشید. من هم از زحمات  آنها استفاده می‌کنم و خوش شانس بودم که چنین بازیکنانی دارم. قول داده‌ام که تیم را به لیگ یک بیاورم و هدف ما صعود به لیگ یک است و داماش گیلانیان باید به لیگ یک برگردد. گذشته پرافتخار داماش با یک فینال جام حذفی برنمی‌گردد و باید تیم به لیگ یک بیاید.

سرمربی داماش گیلانیان تصریح کرد: در هر مرحله جام حذفی با تمام توان می‌جنگیم. فارغ از نتیجه باید طوری بازی کنیم که تماشاگران ما سرشان بالا باشد. وظیفه و کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که ۹۰ دقیقه با تمام وجود بازی کنیم  البته بازیکنان هرچه داشتند گذشتند و باید ابتدا دین مان را ادا کنیم تا تیم به لیگ یک بیاید.
فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین