کد خبر: ۵۷۱۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

تولید کوچک ترین چراغ قوه دنیا به اندازه بند انگشت/تصاویر

ابزار و وسایل کوچک همیشه جذاب بوده اند و این بار تولید کوچک ترین چراق قوه دنیا در ابعاد یک بند انگشت که نور مناسبی دارد، جلب توجه کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از نیواطلس، ابزار و وسایل کوچک همیشه جذاب بوده اند و این بار تولید کوچک ترین چراق قوه دنیا در ابعاد یک بند انگشت که نور مناسبی دارد، جلب توجه کرده است.

 این چراغ قوه بند انگشتی را می توان حتی از دسته زیپ کیف یا جیب شلوار آویزان کرد و در زمان نیاز از آن استفاده کرد.

چراغ قوه یادشده از نظر ظاهری شباهت زیادی به سر فشنگ دارد، ولی بدنه آن آلومینیومی بوده و البته به شکل ضد آب طراحی شده است. این محصول که ساب نام دارد تا عمق یک متری آب سالم می ماند و در برابر گرد و غبار و آلودگی هم تا حد زیادی مقاوم است.

تامین برق این چراغ قوه با استفاده از سه باتری کوچک سلولی AG1 صورت می گیرد و نصب آنها بر روی چراغ قوه یادشده یک سال انرژی آن را تامین می کند. چراغ قوه مذکور با استفاده از یک دکمه کوچک خاموش و روشن می شود. میزان قدرت لامپ این چراغ قوه 30 لومنز است و می توان آن را به گوشی هوشمند نیز متصل کرد.

تولید چراغ قوه ساب توسط شرکت Malboro & Kane صورت گرفته که در لندن فعالیت می کند و پیش از این کپسول های پزشکی نیز در همین ابعاد تولید کرده بود. تولید این چراغ قوه 2.54 سانتیمتر و قطر آن 1.27 سانتیمتر است. قیمت این چراغ قوه 20 دلار است.


منبع: فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین