کد خبر: ۵۷۲۸۷۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

تعطیلی مدارس خراسان‌شمالی در پی بارش برف

بارش برف و یخبندان موجب تعطیلی برخی از مدارس خراسان شمالی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 نقی هجرتی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در پی بارش برف و برودت هوا مدارس پیش دبستانی، دبستانی و متوسطه اول دهستان‌های گلستان و بالا دشت (مدارس روستایی) شهرستان گرمه در نوبت صبح تعطیل و سایر مدارس این شهرستان دایر است.

وی افزود: تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان شیروان در نوبت صبح و عصر و در سطح شهر شیروان فقط مدارس پیش دبستانی، استثنایی، دبستانی و متوسطه اول در نوبت صبح تعطیل هستند.

وی در رابطه با مدارس فاروج نیز اظهار کرد: تمامی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان در نوبت صبح و عصر و فقط مدارس متوسطه اول در مناطق روستایی تعطیل اعلام می‌شود. تمامی مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در نوبت صبح در شهرستان مانه و سملقان تعطیل اعلام هستند.

هجرتی بیان کرد: در سایر شهرستان‌ها مدارس دایر هستند.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی نیز گفته، بر اثر بارش برف و یخبندان تردد وسایل نقلیه در محورهای کوهستانی و برخی از راه‌های روستایی این استان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مشتری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در حال حاضر تردد خودروها در گردنه‌های اسدلی و پلمیس در اسفراین و امین الله در بجنورد فقط با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن تردد در محورهای روستایی بخش سرحد شیروان، مسیر حصار حسینی در بجنورد به سنخواست نیز بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست. مابقی راه‌ها با تلاش راهداران بازگشایی شده است اما به علت بارندگی تمامی جاده‌های استان لغزنده هستند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین