کد خبر: ۵۷۲۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰

آزادی جمع کثیری از زندانیان در بهمن‌ماه

وزیر دادگستری گفت: کارهای بسیار فوق العاده و قابل تحسینی در زمینه قرآنی، حرفه آموزی و اشتغال در زندان‌ها انجام شده است که این فعالیت‌ها باید توسعه یابد تا بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه را تضمین کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید علیرضا آوائی که به مناسبت دهه فجر به استان فارس سفر کرده است، با همراهی القاصی مهر رئیس کل دادگستری فارس، رحیمی استاندار فارس، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز، سید حشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های فارس و هیأت همراه از بخش‌های مختلف زندان مرکزی شیراز بازدید کرده و در ملاقات چهره به چهره با زندانیان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

وزیر دادگستری پس از بازدید از زندان مرکزی شیراز گفت: این انقلاب برای ما ارمغان های فراوانی داشته و مهمترین هدیه آن استقلال بوده است و هرچند سختی های زیادی به خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه برای پیروزی این انقلاب تحمل کردند اما خارج از تعصبات و تعلقات به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران از نظر عزت مندی و افتخار در جایگاه رفیعی قرار دارد.

آوائی درخصوص اقدامات صورت گرفته در زندان مرکزی شیراز اظهار داشت: کارهای بسیار فوق العاده و قابل تحسینی در زمینه قرآنی، حرفه آموزی و اشتغال در این زندان انجام شده است که این فعالیت ها باید توسعه یابد تا بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه را تضمین کند.

وی ادامه داد: برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و حرفه آموزی به نحو مطلوب انجام می شود و فضای نگهداری و بهداشتی موجود بسیار مناسب و قابل تحسین است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه وضعیت زندان مرکزی شیراز در مقایسه با زندان های سایر کشورها بسیار مطلوب‌تر است گفت: وضعیت این زندان، از بیشتر کشورهای مدعی حقوق بشر در خصوص رضایتمندی زندانیان بهتر، و کارهای بسیار بزرگی در راستای توانمندسازی زندانیان و اصلاح آنان انجام شده است.

آوائی اظهار امیدواری کرد که با عنایات رهبری و عفوی که رئیس قوه قضائیه برای زندانیان درنظر گرفته‌اند تا پایان بهمن ماه شاهد آزادی جمع کثیری از زندانیان باشیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین