کد خبر: ۵۷۳۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

جزئیات تصادف مرگبار مینی‌بوس دانش‌آموزان در مسیر امیدیه – ماهشهر/۲ کشته و ۹ مصدوم/راننده مینی‌بوس ناپدید شد!

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از کشته شدن ۲ نفر و مصدومیت ۹ تن دیگر بر اثر برخورد مینی‌بوس و تریلر در مسیر امیدیه – ماهشهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه تریلر که ساعت ۱۲:۵۰ امروز (۱۷ بهمن‌ماه) در مسیر امیدیه – ماهشهر رخ داد، دو نفر کشته شدند.

وی افزود: همچنین در این حادثه ۹ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نفت و امام رضا (ع) امیدیه انتقال یافتند.

ناپدید شدن راننده مینی‌بوس از صحنه حادثه

همچنین رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان به ایسنا گفت: ظهر امروز در مسیر امیدیه – ماهشهر یک دستگاه مینی‌بوس به یک تریلر که در کنار جاده متوقف بود، برخورد کرد. در این مینی‌بوس، ۱۱ دانش‌آموز حضور داشتند که ۲ نفر از این دانش‌آموزان کشته شدند.

وی افزود: همچنین در این حادثه ۹ دانش‌آموز دیگر دچار مصدومیت شدند که حال دو نفر از آنها خوب نیست و بقیه نیز پس از انجام بررسی‌ها در بیمارستان، مرخص می‌شوند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در حال حاضر راننده مینی‌بوس در صحنه تصادف نیست و مأموران در جستجوی وی هستند. اما این راننده به صورت کامل شناسایی شده است.

اسامی جانباختگان

لیلا و عباس عثمانی که ۱۲ و ۱۳ سال داشتند که در صحنه تصادف جان خود را از دست داده‌اند

اسامی مصدومان

محمدرضا ۱۵ساله .یونس ۱۳ساله. اسما ۱۵ساله . معصومه ۱۷ساله. فاطمه ۷ساله. کلثوم ۱۵ساله.رسول ۸ ساله. امید ۱۴ساله. (نام خانوادگی همگی عثمانی) - فاطمه غبیشاوی ۱۳ساله و همچنین خانم عثمانی ۳۲ ساله که فقط دچار ضعف و بی‌حالی شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین