کد خبر: ۵۷۳۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

واگذاری 220 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان گیلان/نوبخت: اقدام امروز، نمادی از وعده سال گذشته است+عکس

معاون رئیس جمهوری گفت: علاوه بر رسیدگی به وضعیت محرومان و خدمتگزاری به آنها، به توسعه زیرساخت های کشور نیز اهتمام داریم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در حاشیه آیین واگذاری 220 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان گیلان در شهرستان لنگرود اظهار داشت: اقدام امروز، نمادی از وعده سال گذشته است؛ چرا که پارسال توافق کردیم واحدهای مسکونی مددجویان را به بهره برداری برسانیم و اکنون این مهم محقق شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: سیره امام راحل نیز همین بوده که در کنار انجام کارهای زیربنایی، آزادراه، راه آهن، بیمارستان و ... رسیدگی به عزیزانی که بنا به هر دلیلی در شرایط زندگی خود عقب مانده‌اند، در دستور کار باشد و امروز واگذاری دو هزار واحد مسکن مددجویان را در گیلان شاهد هستیم.

واگذاری 220 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان گیلان/نوبخت: اقدام امروز، نمادی از وعده سال گذشته است+عکس

به گفته معاون رئیس جمهوری، اقدامی که برای گیلان و با تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده؛ برای برخی استان های محروم نیز شروع کرده ایم و امیدواریم در سایه این وحدت و همکاری، بتوانیم علاوه بر خدمت به محرومان جامعه، زیرساخت ها را نیز توسعه دهیم.

 220 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد گیلان امروز (پنجشنبه) با حضور نوبخت معاون رئیس جمهوری و پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور در شهرستان لنگرود واقع در شرق استان واگذار شد.

بهمن ماه سال گذشته نیز در مراسمی با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مسکن مددجویی یک هزار و 700 خانوار در استان گیلان تحویل شد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین