کد خبر: ۵۷۳۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

تیم‌های ایتالیایی تاکتیکی‌تر از تیم‌های انگلیسی هستند

امره جان، هافبک آلمانی و ترک‌تبار یوونتوس معتقد است تیم‌های حاضر در سری آ از نظر تاکتیکی نسبت به تیم‌های لیگ برتر انگلیس، برتری دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
امره جان، هافبک آلمانی و ترک‌تبار یوونتوس که در همان تابستانی که کریستیانو رونالدو، رئال مادرید را ترک کرد و به بیانکونری پیوست، با ترک باشگاه لیورپول که آن زمان صدرنشین لیگ برتر بود، به یوونتوس ملحق شد، معتقد است تیم‌های حاضر در سری آ از نظر تاکتیکی نسبت به تیم‌های لیگ برتر انگلیس، برتری دارند.

البته امره جان از زمان ملحق شدن به یوونتوس نتوانسته در ترکیب اصلی این تیم جای پای محکمی برای خود دست و پا کند و سرمربی یووه، مکس الگری بیشتر ترجیح می‌دهد به جای او از بازیکنانی مثل میرالم پیانیچ، بلیز ماتوئیدی، سامی خدیرا و رودریگو بنتانکور، بازی بگیرد.

امره جان در مصاحبه با شبکه اسکای ایتالیا به صراحت می‌گوید که معتقد است باشگاه‌های حاضر در سری آ نسبت به باشگاه‌های لیگ برتری انگلیسی از نظر تاکتیکی به مراتب بهتر هستند. امره جان در این باره گفت:" به نظر من تیمهای ایتالیایی از نظر تاکتیکی بهتر هستند ولی شاید بتوان گفت که فوتبال انگلیس سریعتر است. ولی اینجا در ایتالیا گل زدن واقعاً کار دشواری است".


امره جان در ادامه گفت:" چند ماه اول حضورم در ایتالیا به من خیلی سخت گذشت. یک سری مشکلات داشتم و بعد هم که زیر تیغ جراحی رفتم. ولی حالا که چند بازی هم برای یووه انجام داده‌ام رویهم‌رفته احساس می‌کنم حالم خیلی بهتر است".


امره جان در ادامه اضافه کرد:" من باید به فوتبال ایتالیا عادت کنم. کاملا آماده‌ام و قصد دارم با تلاش و کوشش موفق شوم".


ورزش سه 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین