کد خبر: ۵۷۴۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹

بیانیه مجمع نیروهای خط امام: انقلاب اسلامی را پای انحصارطلبی و تقصیرها خدشه‌دار نکنیم

مجمع نیروهای خط امام(ره) در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
متن بیانیه مجمع نیروهای خط امام (ره) به شرح زیر است:

«آغاز دهه‌ی پنجم انقلاب اسلامی ملت ایران، مجالی است تا بیاندیشیم، ارزیابی و تجدیدپیمان کنیم با آرمان‌های ملتی که توانست از پس قرن‌ها ناتوانی در حق انتخاب و ناکامی تجربه‌ی جمعی پیروزی، به این مهم که شالوده‌ی عزیمت به‌سوی کامیابی ملت‌ها و گوهر گران‌بهای تعالی جامعه است، نائل آید.

هدایت جامعه‌ی جوان، پرشور و انقلابی که ناکامی، تحقیر و استبداد را بسیار تجربه کرده و پاسداری از گوهر گران‌بهای امید به کامیابی جمعی برای اصلاح جامعه بر پایه معیارهای فطری، انسانی و اخلاقی ممکن نبود و نیست، مگر در صدف آگاهی به زمان و مکان.

باور به تلاش برای خیر و پیروزی جمعی هزاران هزار جان آگاه و شیفته عدالت، آزادی و انصاف را پیش از انقلاب و پس از انقلاب در قاب شهادت و جانبازی و ایثارگری نشاند تا امروز هیچ فرد، گروه، جریان و طیفی نتواند به قیمت تحریف انقلاب استنباط فردی یا جریانی خود را به جامعه تحمیل نماید.

شرافت، شجاعت و صداقت انقلابی ایجاب می‌کند، پاسداری از گوهر انقلاب را به هر قیمت و هزینه‌ای به جان خریدار باشیم و در هزارتوی توجیه‌تراشی و مصلحت‌اندیشی دایره فراگیر انقلاب را پای انحصارطلبی و قصورها و تقصیرهای فردی و جمعی خدشه‌دار نسازیم.

گوهر امید به کامیابی جمعی و اصلاح جامعه بر پایه معیارهای فطری، انسانی و اخلاقی انقلاب ملت ایران چهل سال است در معرض دشمنی آشکار و پنهان دولت‌های تمامیت‌خواه و جنگ‌طلبی است که کارنامه سیاه کودتا، جنگ، تحریم، اشغال و کشتار غیر قابل انکارشان در مقابل نگاه جهانیان است. بر هیچ انسان آگاه و آزاده‌ای پوشیده نیست آنان که به هر توجیه و منطقی دست در دست دشمنان قسم خورده ملت، شعار مبارزه سیاسی را فریاد می‌زنند، یا تاریخ نمی‌دانند که بعید است یا کینه و عداوت آنان را از درک درست خواست ملت ناتوان ساخته و ننگی ابدی را برای خود تدارک دیده‌اند.

مجمع نیروهای خط امام (ره) در آستانه دهه‌ی پنجم انقلاب اسلامی ضمن دعوت از آحاد ملت برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن لازم می‌داند به همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی متذکر شود، اکسیر حل مشکلات امروز توجه به گوهر امید به کامیابی جمعی و اصلاح جامعه با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های سیاسی، اجتماعی و توان تخصصی فارغ از نگاه‌های تنگ‌نظرانه و منفعت‌طلبی‌های گروهی است.»

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین