کد خبر: ۵۷۶۷۰۸
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

داورزنی: وزارت ورزش اختلافی با تاج ندارد/ شما می‌خواهید اختلاف درست کنید، بگویید مجمع عمومی فدراسیون فوتبال

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه "این وزارتخانه هیچ اختلاف و مشکلی با مهدی تاج ندارد تاکید کرد که خود فدراسیون فوتبال در مورد مسائل داخلی‌اش تصمیم می‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های کارگری در جمع خبرنگاران، در مورد روند انتخاب سرمربی تیم‌ ملی فوتبال و این که گفته می‌شود، باید با تأیید وزارت ورزش و جوانان این کار صورت گیرد، بیان‌ کرد: تصمیم گیری در مورد سرمربی تیم‌ ملی فوتبال و برنامه‌های که فدراسیون تنظیم می‌کند با خود فدراسیون فوتبال است و من چندین بار این مساله را در مصاحبه‌های مختلف عنوان کرده‌ام. وزارت ورزش و جوانان تنها یک نگاه کلی به برنامه، نه تنها فدراسیون فوتبال، بلکه همه فدراسیون‌ها دارد. طبیعی است که در موضوعات فنی و در حوزه تصمیم گیری در مورد موضوعات داخلی فدراسیون خیلی دخالت نمی‌کند. در خیلی از امور هیأت رئیسه تصمیم‌گیر است و طبیعی است که وزارت ورزش و جوانان به مسائل داخلی فدراسیون ورود نمی‌کند و دوستان می‌توانند از ریاست فدراسیون فوتبال در مورد تصمیماتی که در مورد تیم‌ ملی فوتبال خواهند گرفت، سوال کنند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود اختلافی بین مهدی تاج و وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، در این‌باره گفت‌: اگر شما می‌خواهید اختلافی ایجاد کنید، بگویید. ما با تاج مشکل و اختلافی نداریم. او از مدیران خوب کشور است و هیچ اختلافی بین وزارت ورزش و جوانان و تاج وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر این که شایعه شده است که در فدراسیون فوتبال قرار است استعفای دسته جمعی انجام شود، گفت‌: خودتان می‌گوید "شایعه". ما از شما می‌شنویم که چنین شایعه‌ای مطرح شده است و به دفعات چنین شایعاتی وجود داشته است و ما در حوزه وزارت ورزش و جوانان نباید به این مسائل ورود کنیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین