کد خبر: ۵۷۶۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

با گوشت کیلویی ۲۰۰ هزار تومان، کباب ارزان قیمت نداریم/ هر کبابی را نخورید

گوشت مورد نیاز برای طبخ کباب برگ هم اکنون کیلویی ۲۰۰ هزار تومان است، بنابراین کباب ارزان قیمت عرضه شده مثلا به قیمت هشت هزار تومان، کیفیت لازم را ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
مسئول انجمن حرفه‌ای مجتمع‌های رفاهی، تفریحی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: گوشت مورد نیاز برای طبخ کباب برگ هم اکنون کیلویی ۲۰۰ هزار تومان است، بنابراین کباب ارزان قیمت عرضه شده مثلا به قیمت هشت هزار تومان، کیفیت لازم را ندارد.

‌محمد علاقبند، با تاکید بر اینکه از ورود گوشت غیرمجاز به استان باید جلوگیری شود، گفت: گرانی و یا کاهش کیفیت گوشت مصرفی مردم خطر آفرین است چرا که گوشت ارزاق عمومی مردم ماست.

وی در خصوص وضعیت رستوران‌ها در شرایط گرانی گوشت، ادامه داد: قیمت تمام شده غذا برای رستوران داران به دلیل گرانی مواد اولیه در ماه‌های اخیر افزایش یافته و وقتی به قیمت گوشت گوسفندی و جوجه توجه کنیم، عرضه کباب با قیمت خیلی پایین با عقل و منطق سازگاری ندارد و مردم نیز باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان این‌که ۴۵۰ رستوران در سطح تبریز تحت پوشش اتحادیه و ۲۸۰ رستوران تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی هستند، اضافه کرد: تبریز مهد غذای کشور بوده و بسیاری از غذاهای ایرانی در تبریز ابداع شده است؛ بنابراین باید کیفیت غذا در این شهر حرف اول را بزند که خوشبختانه در رستوران‌های بزرگ و نامدار شهر مشکلی از این بابت وجود ندارد، ولی باید به رستوران‌های بین راهی که محل گذر مسافران هستند، نظارت جدی داشته باشیم که تیم بازرسی این موضوع را در اولویت قرار داده است.

علاقبند خاطرنشان کرد: امسال شاهد کاهش ۴۰ درصدی مشتری در رستوران‌های استان هستیم؛ به طوری که بیشتر رستوران‌های تبریز نیز به دلیل این موضوع تعطیل شده‌اند.

منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین