کد خبر: ۵۷۷۰۷۲
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۰

دستگیری کلاهبردار 900 میلیونی در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری 9 میلیاردی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شهرستان "بهشهر" خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسن مفخمی شهرستانی، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از برخی از شهروندان و کسبه ها در شهرستان های "بهشهر، ساری"، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: متهم با معرفی خود به عنوان نماینده پخش یکی از شرکت های پخش کالا و جلب اعتماد برخی از شهرندان با ارائه گردش مالی بالا، آنان را تشویق به سرمایه گذاری در این شرکت با سود بالا می کرد.

مفخمی افزود: متهم که در مرحله اول با پرداخت سود بالا اعتماد 13 نفر از کسبه ها و شهروندان را به خود جلب کرده بود با تطمیع آنان از هرکدام مبلغی در حدود یک میلیارد ریال دریافت کرده و متواری شد.

جانشین انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران پلیس آگاهی بهشهر با همکاری ماموران کلانتری 12 آن شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

مفخمی در ادامه گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از مالباختگان در مجموع به مبلغ 9 میلیارد ریال اعتراف کرد و طی حکمی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

وی در پایان با بیان این که کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری آراسته و با قدرت بيان فوق العاده طعمه های خود را انتخاب می کنند، به متصدیان شرکت ها و موسسات تجاری و تولیدی توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو ،از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین