کد خبر: ۵۷۷۲۶۵
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

جسد ۲ جوان سردشتی بعد از پنج روز پیدا شد

سلیم اجاق سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی سردشت از پیدا شدن جسد ۲ جوان مفقودشده سردشتی بعد از پنج روز عملیات نیروهای مختلف در عمق ۲۰ متری سد این شهرستان خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
سلیم اجاق سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی سردشت در تشریح این خبر گفت: بعد از ۵ روز از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در مورد مفقودشدن یک دستگاه پراید با ۲ سرنشین در حوالی دریاچه سد سردشت، اکیپ‌های مختلف امداد و نجات آتش‌نشانی شروع به عملیات کردند که در روز نخست جز تعدادی وسایل و رد لاستیک مدرکی دال بر غرق شدن خودرو پیدا نکردند.

وی ادامه داد: بهمراه اکیپ نخست که متشکل از ۲ غواص بود، ۳ غواص از مهاباد بهمراه اکیپی از نیروگاه سردشت نیز برای یافتن این خودرو و سرنشینان ورود کردند که نتیجه بخش نبود.

وی خاطر نشان کرد: با اطلاع از ویدئوی منتشره در فصای مجازی که ۴ روز قبل توسط این دو نفر منتشر شده بود ابتدا گمان بر غرق شدن آنها شد و در نهایت غواصان با دوربین‌های پیشرفته که توانایی جستجو در شعاع ۲ متری در داخل آب را داشت، به جستجو مشغول و امروز بعد از پنج روز و با سه ساعت عملیات، خودروی غرق شده در عمق ۲۰ متری سد خاکی سردشت پیدا و بعد از بیرون آوردن آن با جرثقیل، جسد هر ۲ نفر در داخل خودرو پیدا شدند.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین