کد خبر: ۵۷۷۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

پژمانفر: بیانیه رهبری نشان داد دشمنان نظام برداشت‌های نادرستی از جامعه ایران دارند

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دشمنان نظام با سرمایه‌گذاری سنگینی که انجام داده‌اند در صدد القاء این معنا هستند که نظام جمهوری اسلامی در پایان چهل سالگی خود در سرازیری فروپاشی قرار گرفته است و مردم نیز در آستانه جدا شدن از آن هستند و بیانیه مقام معظم رهبری نشان داد دشمنان نظام برداشت‌های غلط و نادرستی از عمق مسائل جامعه ایران دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری و تاکید بر لزوم مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی و حضور در صحنه‌های ملّی، گفت: شفاف شدن اهداف و اولویت‌های کشور و مسائل پیرامون آنها در بیانیه اخیر مقام معظم رهبری از ابعاد مختلف دارای اهمیت فراوانی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: دشمنان نظام با سرمایه‌گذاری سنگینی که انجام داده‌اند درصدد القاء این معنا هستند که نظام جمهوری اسلامی در پایان چهل سالگی خود در سرازیری فروپاشی قرار گرفته است و مردم نیز در آستانه جدا شدن از آن هستند. آنان در حال پمپاژ ضعف و ناتوانی نظام و القاء روحیه ناامیدی و یاس در مردم هستند. بیانیه مقام معظم رهبری نشان داد دشمنان نظام برداشت‌های غلط و نادرستی از عمق مسائل جامعه ایران دارند.

وی ادامه داد: اگرچه مردم نسبت به برخی مسؤولان و اجزاء نظام انتظارات و گلایه‌های به حقی دارند اما راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور مردم در مراسم‌های ملی ذیل چارچوب نظام نشان داد مردم پای نظام خود ایستاده‌اند.

پژمانفر گفت: مقام معظم رهبری برای عبور از این گردنه، اهداف مشخصی را برای قوای سه‌گانه و مسؤولان ترسیم کرده‌اند. ایشان با درایتی که در بیانه اخیرشان نشان دادند، دشمن را به زمین خالی و مردم را به فضای پر شور و نشاطی هدایت کرده‌اند. امروز کسانی که محاسبات نادرستی نسبت به مردم و نظام داشته‌اند تنها در  زمین خالی ایستاده‌اند و از مردم ما هیچ کس در زمین دشمن حضور ندارد.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: البته جریان‌های واداده و ورشکستان سیاسی با دریافت پول و گرفتن وعده‌هایی با دشمنان نظام همراستا شده‌اند که البته به مشکل خورده‌اند.

پژمانفر فضای مجازی و تبلیغات گسترده در این فضا را مورد اشاره قرار داد و افزود: تجربه گذشته نشان داد در فضای مجازی مدیریت و حاکمیت نداریم با این وجود باید تلاش کنیم تا مردم بتوانند در این عرصه حضوری جدی و پررنگ داشته باشند البته در کنار این حضور، حاکمیت هم باید حضور داشته باشد و از داشته‌ها و جوانان‌مان مراقبت کند. بخشی از مسائلی که فضای جامعه را ملتهب می‌کند، فضایی است که دشمن در بلندی‌های فضای مجازی نشسته و گاهی از آن بالاها روی مردمی که در کف دره هستند، سنگ‌اندازی و ایجاد مزاحمت می‌کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: به نظر بنده در فضای مجازی باید دو اقدام انجام دهیم. اول آنکه یک فضای امن براساس ظرفیتهای جامعه که حق مردم است برای ارائه بهترین خدمات دولت الکترونیک که مردم در آنجا جان، مال، باورها و همه داشته‌هایشان فراهم شود تا بتوانند در فضای آرام و آرامش خاطری از این فضا استفاده کنند البته این سخن به معنای قطع ارتباط با دنیا نیست. ما می‌توانیم در این فضا این ارتباط را هم داشته باشیم اما باید در زمین خودمان بازی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین